ترین‌های هفته بیست‌ و نهم لیگ برتر فوتبال+فیلم

در هفته بیست و نهم لیگ برتر تیم‌های فولاد و استقلال اکثر عناوین برتر هفته را از آن خود کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در مسابقات هفته بیست‌ونهم لیگ برتر که به دلیل شرایط نامساعد جوی در عرض چند روز برگزار شد استقلال، قهرمان زود هنگام رقابت‌ها موفق شد در یکی از دیدارهای سخت خارج از خانه خود مس رفسنجان را شکست دهد تا همچنان بدون شکست کار خود را در لیگ ادامه دهد. همچنین پرسپولیس با پیروزی مقابل شهرخودرو به لطف شکست سپاهان از فولاد به رتبه دوم جدول بازگشت. فولاد و گل‌گهر، تیم‌های چهارم و پنجم جدول نیز با پیروزی مقابل رقبای خود همچنان در رتبه‌های چهارم و پنجم جدول باقی ماندند.

نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

ذوب‌آهن صفر- نساجی صفر

مس رفسنجان صفر- استقلال ۲

نفت مسجد سلیمان ۲- صنعت نفت آبادان ۲

تراکتور ۲- فجرسپاسی یک

آلومینیوم اراک یک- پیکان یک

فولاد ۳- سپاهان صفر

پرسپولیس ۲- شهرخودرو یک

هوادار صفر- گل‌گهر ۲

مروری خواهیم داشت بر ترین‌های هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال:

بازی هفته: فولاد ۳- سپاهان صفر

در حساس‌ترین بازی هفته بین تیم‌های دوم و چهارم جدول این تیم چهارم جدول یعنی فولاد بود که در خانه موفق به یک پیروزی پرگل شد و جایگاه خود را تثبیت کرد. تقابل فولاد و سپاهان جدال دو سرمربی با دو نوع دیدگاه و تاکتیک متفاوت بود که در این دیدار این فوتبال دفاعی و بسته جواد نکونام بود که بر فوتبال تهاجمی و احساسی سپاهان غلبه کرد.

تیم هفته: فولاد

بهترین پیروزی هفته با اختلاف سه گل برای فولادی بود که در خانه پذیرای تیم دوم جدول بود. فولاد در تمام دقایق بازی با برنامه و حساب شده کار کرد تا به خوبی از نقاط ضعف تیم محرم نویدکیا نهایت استفاده را ببرد.

سرمربی هفته: جواد نکونام (فولاد)

جواد نکونام به خوبی می‌دانست برابر تیم هجومی سپاهان چگونه و با چه روشی بازی کند. تیم او در لحظاتی که پیش‌بینی می‌شد بر بازی سوار و از تک موقعیت‌های خود ضربه را به سپاهان زد تا در روزی که هم خوب بازی کرد و هم بخت با او یار بود به یک پیروزی پرگل برسد. استقلال و فرهاد مجیدی دیگر تیم و سرمربی برتر هفته بودند.

دروازه‌بان هفته: حسین حسینی (استقلال)

یک کلین شیت با ارزش در رفسنجان برابر تیمی که آقای گل لیگ برتر و یکی از بهترین پاسورها را در خط حمله‌اش داشت برای حسین حسینی کافی بود تا بهترین دروازه‌بان هفته شود. دروازه‌بان استقلال با بسته نگه داشتن دروازه خود مقابل مس رفسنجان عنوان برترین دروازه‌بان فصل از نظر تعداد کلین شیت را نیز از آن خود کرد.

مدافع هفته: عارف آقاسی (فولاد)

در هفته کم‌فروغ مدافعان، عارف آقاسی مدافع فولاد خوش درخشید و نقش ویژه‌ای در بسته ماندن دروازه فولاد مقابل سپاهان داشت. آقاسی در حمله هم خوب بود و چند موقعیت جدی روی دروازه سپاهان داشت.

هافبک هفته: امیرحسین حسین‌زاده (استقلال)

دو گل فوق‌العاده زیبا از هافبک جوان استقلال برابر مس رفسنجان سه امتیاز دیگر را برای استقلال به ارمغان آورد. گل‌های زیبای حسین‌زاده در کنار بازی خوب او مقابل تیم کرمانی با چهار شوت، دو شوت در چارچوب و چهار دریبل موفق او را بهترین بازیکن هفته کرد. آیاندا پاتوسی با درخشش مقابل سپاهان دیگر هافبک برتر هفته بود.

مهاجم هفته: رضا شکاری (گل‌گهر)

در هفته‌ای که مهاجمان چندان درخشان ظاهر نشدند رضا شکاری، مهاجم گل‌گهر با دو گل مقابل هوادار خوش درخشید و بهترین مهاجم هفته لقب گرفت. شکاری علاوه بر دو گل، ۱۸ نبرد موفق، سه قطع پاس و هفت بازیابی توپ داشت.

گل هفته: سامان نریمان جهان (تراکتور)

در این هفته واقعاً انتخاب گل برتر کار سختی بود زیرا گل‌های زیبایی از جمله دو گل تراکتور به فجرسپاسی، دو گل استقلال به مس رفسنجان و گل آیاندا پاتوسی به سپاهان همگی زیبا و شایستگی انتخاب به عنوان گل برتر هفته را داشتند. با این حال گل سامان نریمان جهان به فجرسپاسی که با شوتی در حال حرکت از پشت محوطه جریمه به ثمر رسید به عنوان بهترین گل هفته انتخاب شد.

کد خبر 578634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.