رشد ۶ درصدی بیت کوین

بیت کوین با رشد شش درصدی امروز توانست مجدد سطح سی هزار دلار را باز پس گیرد، به لطف رشد خوب بیت کوین سایر رمزارزهای بازار نیز روند خوبی را سپری کردند، اتریوم با رشد هفت درصدی به یک هزار ۹۰۰ دلار رسید، کاردانو ۱۱ درصد رشد کرد و به محدوده ۵۱ سنت رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ارزش بازار رمز ارزها و حوزه دیفای صعودی بود و به ترتیب به اعداد یک هزار ۲۵۶ و ۵۵ میلیارد دلار رسید.

آخرین تحولات قیمتی رمز ارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۳۰ هزار و ۶۲۸ دلار

تغییرات: رشد ۵.۶۸ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۹۰۸ دلار

تغییرات: رشد ۷.۰۸ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۱۹ دلار و ۴۹ سنت

تغییرات: رشد ۶.۲۶ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۴۰۱ دلار

تغییرات: رشد ۴.۵۶ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۵۱۹ دلار

تغییرات: رشد ۱۱.۶۲ درصدی

سولانا (SOL): ۴۷ دلار و ۰۴ سنت

تغییرات: رشد ۱۰.۹۵ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۷ دلار و ۹۴ سنت

تغییرات: رشد ۱۳.۵۰ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۳۳ دلار

تغییرات: رشد ۳.۰۹ درصدی

دوج‌کوین (DOGE): ۰.۰۸۵۷ دلار

تغییرات: رشد ۵.۶۵ درصدی

پولکادات (DOT): ۱۰ دلار و ۴۶ سنت

تغییرات: رشد ۱۰.۹۲ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

رشد ۶ درصدی بیت کوین

حمایت: ۳۰ و ۲۶ هزار دلار.

مقاومت: ۳۵ و ۳۷ هزار دلار.

پیش بینی: لازم است که بیت کوین طی روزهای آتی بالای سطح سی هزار دلار خود را تثبیت کند در صورت تثبیت بیش بینی حرکت تا سطح ۳۵ هزار دلار را خواهیم داشت، در حال حاضر پیش بینی می‌شود که روند اصلاحی بر اساس آخرین الگو به اتمام رسیده است.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

رشد ۶ درصدی بیت کوین

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمز ارزها

رشد ۶ درصدی بیت کوین

ارزش بازار حوزه دیفای

رشد ۶ درصدی بیت کوین

شاخص ترس و طمع بیت کوین

رشد ۶ درصدی بیت کوین

روند شاخص ترس و طمع

رشد ۶ درصدی بیت کوین

اخبار بازار رمز ارزها

کاربران می‌توانند استیبل کوین USDC را از اتریوم به کاردانو منتقل کنند

سرمایه‌گذاران و کاربرانی که می‌خواهند استیبل کوین USDC خود را از بلاک چین اتریوم به کاردانو متصل کنند، اکنون می‌توانند از طریق میلکومدا (Milkomeda) این کار را انجام دهند. کاربران توکن USDC در شبکه اتریوم حالا می‌توانند از طریق این پل جدید، استیبل کوین خود را به‌عنوان یک دارایی بومی کاردانو به این شبکه منتقل کنند. برای انجام چنین مبادله‌ای کاربران به حداقل چهار توکن میلک‌آدا (milkAda) در کیف پول خود نیاز دارند و در صورت نداشتن این توکن، می‌توانند از توکن بومی کاردانو استفاده کنند.

رأس گربر معتقد است که ترا یک پروژه کلاه‌برداری ارزهای دیجیتال است

رأس گربر، رئیس و مدیرعامل گربر کاوازاکی ولث (Gerber Kawasaki Wealth) متقاعد شده است که ترا نیز یک پروژه کلاه‌برداری ارزهای دیجیتال مانند دیگر پروژه‌های کلاه‌برداری است. در حالی که این سرمایه‌گذار برجسته می‌گوید برای افرادی که در اثر سقوط این پروژه زیان دیده‌اند، متأسف است؛ اما معتقد است که طمع سرمایه‌گذاران باعث گرفتار شدن آنها در چنین وضعیتی شده است. دارندگان استیبل کوین UST معتقد بودند که می‌توانند با وام دادن توکن‌های خود بدون مواجه با هیچ ریسک قابل‌توجهی، بازدهی تقریباً ۲۰ درصدی کسب کنند.

بهای بیت کوین در آستانه ثبت رکورد ۹ هفته نزولی پیاپی است

طبق داده‌های کوین تلگراف و تریدینگ ویو، بیت کوین در حال ثبت روند نزولی قیمتی برای نهمین هفته متوالی است که طولانی‌ترین سیر نزولی بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار در تاریخ است. بیت کوین در ماه جاری میلادی تاکنون ۲۲ درصد کاهش قیمت داشته است. کوین تلگراف می‌گوید بسته شدن نمودار هفتگی بیت کوین و ثبت این رکورد ضعیف، تحلیلگران را برای بهبود وضعیت ناامید خواهد کرد.

این در حالی است که حتی بازارهای سهام که به دلیل سیاست انقباضی بانک‌های مرکزی دچار مشکل شده بودند، توانستند در طول این هفته برای خود سود ثبت کنند؛ در حالی که بیت کوین و اکثر آلت کوین‌ها به میزان زیان‌های خود افزودند. گفتنی است که داده‌ها نشان می‌دهد که روند نزولی کنونی چهارمین سیر کاهشی طولانی بیت کوین در تاریخ بوده که حالا وارد دویستمین روز خود شده است.

یک مرد تایوانی به دلیل زیان دو میلیون دلاری ناشی از سقوط لونا خودکشی کرد

مرد تایوانی که به دلیل سقوط اکوسیستم ترا، حدود دو میلیون دلار سرمایه‌گذاری خود در این پروژه را از دست داد، با پرت کردن خود از آپارتمانش جان خود را گرفت. طبق گزارش رسانه‌های محلی، این فرد روز سه‌شنبه هفته گذشته از مجتمع مسکونی لوکس و بلند خود به پایین پریده و خودکشی کرده است. این فرد که وو نان نام دارد، از طبقه سیزدهم مجتمع خود به پایین پریده است، اما پلیس می‌گوید که وو هیچ یادداشتی برای خودکشی از خود بر جای نگذاشته است.

با این حال، دادستان‌ها متوجه شده‌اند که این فرد اخیراً در گفت‌وگو با دوستانش ناراحتی شدید خود به دلیل سقوط توکن لونا را در میان گذاشته است. ظاهراً وو نان حدود ۲ میلیون دلار در توکن لونا سرمایه‌گذاری کرده بود؛ اما پس از کاهش ارزش توکن، تنها هزار دلار در کیف پولش باقی ماند.

بانک مرکزی روسیه قصد دارد به دلیل تحریم‌ها روبل دیجیتال را سریع‌تر راه‌اندازی کند

طبق گزارش نسخه روسی زبان فوربس، اولگا اسکوروبوگاتووا، معاون اول رئیس بانک مرکزی روسیه اعلام کرده است که مسکو در واکنش به تحریم‌های غرب برنامه توسعه روبل دیجیتال خود را تسریع کرده است. این مقام پولی امنون در نظر دارد تا طبق برنامه‌ریزی اولیه خود، تراکنش‌های آزمایشی ارز دیجیتال ملی (CBDC) را به‌جای سال ۲۰۲۴، در ماه آوریل ۲۰۲۳ (اردیبهشت ۱۴۰۲) انجام دهد. بانک مرکزی روسیه همچنین قصد دارد به‌صورت همزمان اجرای قراردادهای هوشمند را بر اساس زیرساخت روبل دیجیتال آغاز کند.

بنیان‌گذار پولکادات: افراد باید برای سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال دقت بیشتری به خرج دهند

گوین وود، هم‌بنیان‌گذار اتریوم و بنیان‌گذار پولکادات، اخیراً نسبت به سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ارز دیجیتال هشدار داده است. وود هفته گذشته در جریان مجمع جهانی اقتصاد در داووس به رویترز گفت: امیدوارم افراد هنگامی که در یک جامعه، اکوسیستم یا اقتصاد مشارکت می‌کنند، به چیزهایی که باعث می‌شود تصور نادرستی از اسم یک ارز پیدا کنیم، توجه بیشتری داشته باشند. آگاهی از فناوری پروژه‌ها با اینکه از اشتباه افراد جلوگیری نمی‌کند، می‌تواند به سرمایه‌گذاران کمک کند تا درک بهتری از چیزی که خریده‌اند داشته باشند.

کاردانو مانند سال‌های ابتدایی بیت کوین حدود ۸۵ درصد از اوج قیمتی خود فاصله دارد

جامعه کاردانو اخیراً روند قیمتی این ارز دیجیتال را با بیت کوین مقایسه کرده‌اند و معتقد هستند این ارز دیجیتال می‌تواند در ادامه نیز عملکردی مشابه با بیت کوین داشته باشد. کاردانو در شرایطی شبیه به گذشته بیت کوین، اکنون ۸۵ درصد از اوج تاریخی خود فاصله دارد و با قیمت حدوداً ۰.۴ دلار معامله می‌شود. گفتنی است بیت کوین پنج سال بعد از راه‌اندازی حدود ۸۵ درصد از اوج خود افت پیدا کرد و قیمت آن به ۱۵۰ دلار رسید و اکنون کاردانو نیز ظاهراً تا به اینجا همان روند را دنبال کرده است.

مقام ارشد روسیه: استخراج ارزهای دیجیتال باید به یک صنعت قانونی تبدیل شود

واسیلی شپاک، معاون وزارت صنعت و تجارت روسیه، روز ۲۷ مه (ششم خرداد) در یک سخنرانی نظر خود را درباره استخراج ارزهای دیجیتال بیان کرد. او معتقد است استخراج ارزهای دیجیتال باید به‌عنوان یک فعالیت صنعتی شناخته و قانون‌گذاری شود. شپاک همچنین افزود در حال حاضر ماینرها دو درصد از کل حجم برق روسیه را مصرف می‌کنند و تأکید کرد که برق مصرفی آنها هزینه‌ای بیشتر از برق مصرفی در بخش کشاورزی این کشور دارد.

نقشه بازار

رشد ۶ درصدی بیت کوین

کد خبر 578569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.