پرز: قضیه انتقال نافرجام امباپه را فراموش کرده‌ایم!

رئیس باشگاه رئال مادرید که از کسب چهاردهمین قهرمانی تیمش در لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است، گفت: داستان انتقال نافرجام امباپه را فراموش کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تاکید کرد که انتقال ناموفق این باشگاه برای کیلیان امباپه، بازیکن پاری سن ژرمن، پس از قهرمانی آنها در لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه دو فرانس، "فراموش شده است".

آمادگی مادریدی‌ها برای هفدهمین فینال لیگ قهرمانان اروپا تحت‌الشعاع حماسه نقل و انتقالات امباپه قرار گرفت که با اعلام تصمیم خود برای امضای قرارداد جدید با پاری سن ژرمن در ۲۱ می به پایان رسید.

گفته می‌شود امباپه قبل از انجام یک چرخش بر روی آینده خود، با لوس بلانکوس به توافق رسیده بود و غول‌های اسپانیایی را حیرت زده کرد، اما سفید پوشان پایتخت اسپانیا اجازه ندادند که آنها را در بزرگترین صحنه (فینال UCL) اروپا تحت تأثیر قرار دهد.

پرز در مورد امباپه چه گفت؟

مادرید شنبه شب با شکست یک بر صفر لیورپول در پاریس و به لطف گل نیمه دوم وینیسیوس جونیور، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و برای چهاردهمین بار صاحب این جام و رکورد دار شد.

از پرز پرسیده شد که آیا هنوز بخاطر دست دادن امباپه ناامید است یا خیر، اما او پاسخی سریع داد تا مشخص کند که آن را قبلاً فراموش کرده است.

رئیس بلانکوس (لقب رئال) گفت: امروز، روز امباپه نیست، امروز، روز جشن رئال مادرید است. مادرید همیشه برای داشتن بهترین بازیکنان به کار خود ادامه خواهد داد. موضوع امباپه فراموش شده است، هیچ اتفاقی نیفتاده است. رئال فصل بی نقصی را پشت سر گذاشته است و امباپه یک موضوع فراموش شده است.

مادرید بزرگترین تیم‌ها را شکست داده است

رئال در راه رسیدن به فینال، پی اس جی، چلسی و منچسترسیتی را شکست داد، علیرغم اینکه در هر سه دیدار مرحله حذفی به عنوان تیم ضعیف معرفی شد. پیش بینی می‌شد لیورپول نیز نمایش بهتری به لحاظ سبک بازی نسبت به حریف داشته باشد، اما پرز از اینکه مادرید دوباره مثل مراحل قبل شانس کمتری برای قهرمانی داشت، شگفت‌زده نشد.

رئیس سانتیاگو برنابئو توضیح داد که چه چیزی باشگاهش را از بقیه متمایز می‌کند و افزود: "ما بزرگترین تیم‌ها با بودجه‌های وحشتناک را شکست داده‌ایم، به همین دلیل آنها بهترین بازیکنان را هم دارند و همه برای آنها ارزش زیادی قائل شده‌اند، اما تفاوت این است که ما در مادرید هیچ سودی تقسیم نمی‌کنیم، سود سهامی که تقسیم می‌کنیم راهی برای درک فوتبال است، روش درک ارزش‌ها، فداکاری، روحیه جنگندگی، ارتباط با هواداران، ارزش‌هایی که ما از آقای سانتیاگو برنابئو (بازیکن اسبق رئال) به ارث برده‌ایم. من همیشه سعی کرده‌ام در مسیری که سانتیاگو برنابئو برای ما مشخص کرده است، بمانم."

کد خبر 578468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.