تدابیر دولت در خصوص تحولات اقتصادی برای مردم تبیین شود

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه تدابیر دولت در خصوص تحولات اقتصادی باید تبیین شود، گفت: این روزها فرصت تبیین تحولات اقتصادی توسط مقامات استانی کمتر شده است، در حالی که سوالات و دغدغه‌های مردم باید پاسخ داده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد صبح امروز _یکشنبه، هشتم خردادماه_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: ضرورت دارد معاون اقتصادی استاندار اصفهان به جلسات شورای شهر دعوت و تدابیر دولت در خصوص تحولات اقتصادی تبیین شود، زیرا در این روزها فرصت تبیین توسط مقامات استانی کمتر است و مردم نیز سوالات و دغدغه‌هایی دارند که باید پاسخ داده شود.

وی با بیان اینکه کمیسیون حمل‌ونقل و هوشمندسازی شورای اسلامی شهر موضوع خاموش بودن پل‌های عابر پیاده مکانیزه را بررسی می‌کند، افزود: اختلافی با بهره‌بردار پل‌های مکانیزه وجود دارد که دود آن به چشم مردم می‌رود؛ این پل‌ها در مناطق حساس ایجاد شده است و خاموش بودن آن‌ها ممکن است موجب ایجاد خطر جانی و مالی برای شهروندان شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان و جان باختن تعدادی از هموطنان را تسلیت گفت و تاکید کرد: روابط عمومی شورای اسلامی شهر نسبت به این مسائل حساس باشد، ما یک خانواده هستیم و ارسال پیام تسلیت برای همدلی و همگرایی می‌تواند مؤثر باشد.

کد خبر 578367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.