فضای سبز بلوار نور در قم احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: با اجرای عملیات عمرانی و احداث تونل زیرگذر در بلوار نور، احداث فضای سبز فاز اول این پروژه در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیام جوادیان با اشاره به احداث فضای سبز فاز اول بلوار نور در محدوده منطقه دو شهرداری قم، اظهار کرد: با اجرای عملیات عمرانی و احداث تونل زیرگذر در ادامه بلوار جمهوری اسلامی در بلوار نور، فضای سبز قبلی محور تحت‌الشعاع عملیات عمرانی قرار گرفت که ضرورت داشت اصلاحاتی در این فضای سبز صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پیگیری سازمان پارک‌ها برای احداث فضای سبز بلوار نور پس از اتمام عملیات عمرانی انجام می‌شود، ادامه داد: در راستای این پیگیری هزینه‌هایی در پروژه عمرانی تحمیل شد تا بستر لازم برای احداث فضای سبز صورت گیرد و با توجه به تدبیر لایه‌های زهکش در پروژه عمرانی، آماده‌سازی بستر کاشت و طراحی کاشت عرصه با توجه به محدودیت‌ها در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: رعایت محدودیت‌های پروژه احداث فضای سبز فاز اول بلوار نور با لحاظ زیبایی منظر ازجمله اولویت‌های این پروژه است، لذا با توجه به پیگیری شهروندان و حساسیت این محور، طراحی کاشت انجام و پس از گذر از کارگروه‌های تأیید شده، برای اجرا به منطقه ابلاغ شده است.

کد خبر 578336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.