انگلستان میزبان اولین پارک جیبی خورشیدی در جهان برای خودروها

گیلدفورد، شهری در منطقه ساری انگلستان، میزبان اولین پارک جیبی جهان برای خودروها است که از انرژی خورشیدی برای شارژ وسایل نقلیه الکتریکی خود بهره می‌گیرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کمپانی انرژی خورشیدی 3ti که در زمینه نصب پارکینگ‌های خورشیدی مخصوص وسایل نقلیه فعالیت می‌کند، در نظر دارد زیرساخت‌های خودروهای الکتریکی را در سراسر بریتانیا گسترش دهد و از این طریق، نقش مهمی را در تحقق هدف دولت برای ممنوعیت تولید و فروش وسایل نقلیه گازوئیلی تا سال ۲۰۳۰ ایفا کند. در این رابطه، کمپانی 3ti در نظر دارد به گسترش ایستگاه‌های شارژ وسایل نقلیه الکتریکی در سراسر کشور بپردازد که از قدرت شارژ سریع خودروها برخوردار است. احداث اولین پارک جیبی خورشیدی خودروهای الکتریکی جهان در گیلدفورد از بهترین اقداماتی بوده که 3ti تاکنون در انگلستان پیاده کرده است.

پارک خورشیدی جدید گیلدفورد که Papilio3 نام دارد از سه فناوری بسیار مهم شامل تولید انرژی خورشیدی، سیستم‌های ذخیره ساز انرژی مبتنی بر باتری و ایستگاه‌های شارژ خورشیدی برخوردار است که ترکیب این سه تکنولوژی، مزایایی نظیر قابلیت استفاده از انرژی شبکه، ذخیره باتری و نیروی خورشیدی را برای بهینه‌سازی سرعت شارژ خودروهای الکتریکی در پی دارد.

انگلستان میزبان اولین پارک جیبی خورشیدی در جهان برای خودروها

گزارش‌ها حاکی است که بسیاری از مردم بریتانیا از قابلیت شارژ سریع وسایل نقلیه الکتریکی خود محروم هستند که البته، کمپانی 3ti مدعی شده است از طریق نصب ایستگاه‌های شارژ جدید، نظیر پارک خورشیدی Papilio3 این امکان را برای شهروندان فراهم آورده است تا در بازه زمانی حضور در محل کار یا بازدید از مراکز تجاری، خودروهای خود را به طور کامل شارژ کنند و با خیال راحت، یک روز تمام از طریق وسیله‌های نقلیه الکتریکی خود به رفت‌وآمد بپردازند.

پارک خورشیدی خودرو Papilio3 تعداد ۳۶ پنل خورشیدی را بر بام خود جا داده و از ذخیره باتری با ظرفیت ۲۵۰ کیلووات بر ساعت برخوردار است. کمپانی 3ti از احداث پارک‌های جیبی مشابه در سایر مکان‌های عمومی گیلدفورد نظیر بیمارستان‌ها، مراکز تجاری، مراکز تفریحی، ورزشگاه‌ها و جاذبه‌های گردشگری در آینده نزدیک خبر داده و امیدوار است بتواند نقش مهمی در ترویج استفاده از وسایل حمل‌ونقل الکتریکی و در نتیجه کاهش انتشار کربن در شهر ایفا کند.

کد خبر 578323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.