بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

بیت کوین با از دست دادن سطح ۲۹ هزار دلار در محدوده ۲۸ هزار دلار معامله می‌شود. حال دو مقاومت جدی در پیش روی خود دارد و گویا توان کافی برای باز پس گیری سطوح از دست داده خود را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بازار رمزارزها نسبت به روز گذشته یک رفتار خنثی از خود نشان داده است و در بیشتر رمزارزها شاهد عدم تغییر شدید نسبت به روز گذشته هستیم. بیت کوین با از دست دادن سطح ۲۹ هزار دلار در محدوده ۲۸ هزار دلار معامله می‌شود حال دو مقاومت جدی در پیش روی خود دارد و گویا توان کافی برای باز پس گیری سطوح از دست داده خود را ندارد، شاخص ترس و طمع به محدوده ۱۳ واحد رسیده که نسبت به روز گذشته بهبود یک واحدی داشته اما همچنان در وضعیت ترس شدید است.

آخرین تحولات قیمتی رمزارزهای برتر بازار

بیت‌کوین (BTC): ۲۸ هزار و ۸۵۸ دلار
تغییرات: افت ۰.۳۳ درصدی

اتریوم (ETH): یک هزار و ۷۷۵ دلار
تغییرات: کاهش ۰.۱۴ درصدی

بایننس‌کوین (BNB): ۳۰۲ دلار و ۷ سنت
تغییرات: رشد ۰.۴۱ درصدی

ریپل (XRP): ۰.۳۸۴ دلار
تغییرات: کاهش ۱.۶۲ درصدی

کاردانو (ADA): ۰.۴۵۸ دلار
تغییرات: کاهش ۱.۵۲ درصدی

سولانا (SOL): ۴۱ دلار و ۷۰ سنت
تغییرات: کاهش ۰.۴۰ درصدی

اوالانچ (Avalanche): ۲۲ دلار و ۷۶ سنت
تغییرات: رشد ۱.۷۳ درصدی

ترون (TRON): ۰.۰۸۱۹ دلار
تغییرات: رشد ۰.۶۸ درصدی

دوج‌کوین(DOGE): ۰.۰۸۱۲ دلار
تغییرات: افت ۰.۲۰ درصدی

پولکادات (DOT): ۹ دلار و ۳۷ سنت
تغییرات: کاهش ۹.۳۷ درصدی

تحلیل تکنیکال بیت کوین

بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

حمایت: ۲۶ و ۲۰ هزار دلار.

مقاومت: ۳۰، ۳۵ و ۳۷ هزار دلار.

پیش بینی: احتمال افت تا محدوده ۲۶ هزار دلار.

(سیگنالی در خصوص خرید و فروش نیست)

دامیننس

بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

(منظور از دامیننس یک ارز دیجیتال، درصد سهم ارزش دلاری آن ارز در مقایسه با ارزش دلاری کل ارزهای دیجیتال در دنیا است. یعنی یک ارز دیجیتال چه میزان از سهم بازار را به خود اختصاص داده است)

ارزش کل بازار رمزارزها

بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

ارزش بازار حوزه دیفای

بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

شاخص ترس و طمع بیت کوین

بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

روند شاخص ترس و طمع

بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

فرار کاربران از اتریوم به سوی بیت کوین در بازار سرخ رنگ روزهای اخیر

سقوط ۳۷ درصدی بهای اتریوم در ۳۰ روز اخیر با کاهش ارزش آن در برابر بیت کوین همراه شده است. این وضعیت سبب شده که کاربران با هدف پایین آوردن ریسک سرمایه‌گذاری خود، توجه بیشتری به بیت کوین داشته باشند.

در همین حال، نلسون لیم، کارشناس پلتفرم تحلیلی نانسن، گفت: هنگامی بازار دچار ریزش می‌شود، بیت کوین در مقایسه با اتریوم و سایر راهکارهای لایه یکم افت بسیار کمتری را تجربه می‌کند» و به همین خاطر کاربران به بیت کوین پناه می‌برند.

نووگراتز: بیت کوین در صعود بعدی بازار پیشتازی می‌کند

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، می‌گوید در روند صعودی بعدی بازار ارزهای دیجیتال، بیت کوین پیشتازی خواهد کرد.

وی معتقد است قیمت‌ها هنگامی روند صعودی را در پیش می‌گیرند که فدرال رزرو سیاست‌های پولی سخت‌گیرانه خود را کنار بگذارد و از بالا بردن نرخ‌ها دست بکشد.

وی در شرایطی این اظهارات را به زبان آورد که قیمت بیت کوین با ریزش سه درصدی نسبت به روز قبل در ناحیه ۲۸,۴۰۰ دلاری قرار گرفته است.

پیتر شیف: قیمت اتریوم تا ۱,۰۰۰ دلار پایین می‌آید

پیتر شیف، منتقد سرسخت ارزهای دیجیتال، با انتشار بخشی از نمودار اتریوم پیش بینی کرد بهای این ارز دیجیتال تا محدوده ۱,۰۰۰ دلار پایین بیاید.

وی می‌گوید در اتریوم نمودار یک الگوی نزولی شکل گرفته که احتمالاً سقوط سنگین قیمت آن را به دنبال خواهد داشت. اتریوم هم‌اینک ۸۶ درصد با نقطه اوج قیمتی خود فاصله دارد و ارزش هر واحد آن حدود ۱,۷۲۵ دلار شده است.

منتقد ارزهای دیجیتال: ترا ۲.۰ خسارت‌های بیشتری به بار می‌آورد

بن مکنزی، یکی از منتقدان ارزهای دیجیتال، با ابراز نگرانی درباره ترا ۲.۰ مدعی شد این پروژه خسارت‌های بیشتری به بار خواهد آورد. این هنرپیشه سابق آمریکایی همچنین از صرافی‌های بزرگ ارز دیجیتال که این توکن جدید را در فهرست معاملاتی خود قرار داده‌اند، به شدت انتقاد کرد.

وی ادامه داد عده‌ای از کاربران پس‌انداز خود را به خاطر سرمایه‌گذاری در پروژه ترا از دست داده‌اند. شبکه اصلی ترا ۲.۰ به زودی راه‌اندازی می‌شود اما بسیاری از کاربران امیدی به احیای آن ندارند.

تسلا پذیرش دوج کوین را رسماً شروع کرد

ایلان ماسک با انتشار پیامی در توئیتر اعلام کرد: مشتریان تسلا از این پس می‌توانند با پرداخت دوج کوین محصولات این شرکت را خریداری کنند.

گفته می‌شود شرکت اسپیس‌اکس هم به‌زودی پذیرش این میم کوین را در دستور کار قرار می‌دهد. انتشار این پیام با رشد تقریباً ۱۶ درصدی دوج کوین همراه شد. قیمت هر واحد این میم کوین هم‌اینک حدود ۸ سنت است.

معاون رئیس‌جمهور السالوادور: سرمایه‌گذاری بیت کوینی موفقیت‌آمیز بوده است

دانیا گونزالز، معاون رئیس‌جمهور السالوادور، می‌گوید این کشور از سرمایه‌گذاری در بیت کوین سود کرده و شرایط زندگی مردم ارتقا داده است.

وی افزود: السالوادور با سود حاصل از این سرمایه‌گذاری یک مدرسه و بیمارستان حیوانات را احداث کرده است.

معاون رئیس‌جمهور السالوادور ادامه داد: رویکرد کشورش این است که هنگام پایین آمدن قیمت بیت کوین به افزایش اندوخته‌های بیشتر می‌پردازد.

گونزالز تأکید کرد: رویکرد نایب بوکله، رئیس‌جمهور السالوادور، در این زمینه موفقیت‌آمیز بوده و آثار اقتصادی و اجتماعی آن در کشور مشهود است.

پروژه ارز دیجیتال بانکی تایلند متوقف شد

رئیس بانک مرکزی این کشور در حاشیه مجمع جهانی اقتصاد گفت: اجرای این پروژه ضروری به نظر نمی‌رسد و استفاده از فناوری بلاک چین شاید عواقبی ناخواسته را به همراه داشته باشد. البته بانک مرکزی تایلند آزمایش‌های مربوط به واریز، برداشت و انتقال ارز دیجیتال بانکی را در سه ماه پایانی امسال انجام خواهد داد. این آزمایش‌ها در مقیاس کوچک و بین مؤسسه‌های مالی صورت می‌گیرد.

نقشه بازار

بیت کوین ۲۶ هزار دلار می‌شود؟

کد خبر 578254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.