نگاه ما به رفع مشکلات اصفهان متعصبانه نیست

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تمام بخش‌های استان اصفهان در تاریخ کشور نقش مهم و بسزایی داشته و گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، بنابراین نگاه و تاکید ما به رفع مشکلات اصفهان متعصبانه نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نادرالاصلی امروز _شنبه، هفتم خردادماه_ در بیست‌ونهمین جلسه کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان که با موضوع فرونشست زمین در مهمانسرای شهرداری با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف شهری برگزار شد، ضمن گرامیداشت حماسه سوم خردادماه، اظهار کرد: اصفهان بیش از ۱۵۰۰ شهید در عملیات «بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است، در طول دفاع مقدس جایگاه رشادت‌های اصفهان برای همگان روشن است.

وی با بیان اینکه مسئله زاینده‌رود و جاری شدن آب برای اصفهان و کشور بسیار اهمیت دارد، ادامه داد: بخش بخش استان اصفهان در تاریخ کشور نقش مهم و بسزایی داشته، به طوری که همیشه گره‌گشای مشکلات کشور بوده است، بنابراین نگاه و تاکید ما به رفع مشکلات اصفهان متعصبانه نیست.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در نظر داریم برای رفع مشکلات اصفهان از نظرات اندیشمندان و نخبگانی که در حوزه مسائل شهری تخصص و تجربه دارند، استفاده کنیم.

وی با اشاره به بازدید میدانی دو هفته گذشته مسئولان مربوطه در زمینه فرونشست زمین، افزود: هدف از این بازدید میدانی این بود که همه نسبت به پدیده فرونشست اصفهان حساس شوند، معضلی که که از مرکز تا حاشیه شهر با آن درگیر شده است.

نادرالاصلی تاکید کرد: این موضوع که خشک شدن زاینده‌رود و تهی شدن سفره آب‌های زیرزمینی عاملی برای ایجاد فرونشست است، نظر اجماع کارشناسان است؛ معتقد هستیم با تعامل و همکاری همه مسئولان، دستگاه‌ها و نهادها بحرانی‌هایی چون فرونشست رفع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در رابطه با مطالعات فرونشست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان و اداره کل راه، مسکن و شهرسازی قول‌های مساعدی داده بودند که شایسته است این مسائل هر چه زودتر حل شود.

کد خبر 578195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.