منچستریونایتد رونالدو را ناامید کرد

با توجه به انتخاب سرمربی جدید منچستریونایتد، آینده رونالدو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، ریو فردیناند هم‌تیمی سابق کریس رونالدو در منچستریونایتد اعتقاد دارد که این بازیکن مقصر شکست‌های تیمش نیست و منچستر کاملاً ستاره پرتغالی را ناامید کرده است.

کریستیانو رونالدو در نخستین فصل بازگشتش به منچستریونایتد شکست خورد و نتوانست حتی نزدیک به اهدافی شود که از آن‌ها انتظار می‌رفت. فردیناند اعتقاد دارد که این باشگاه نتوانسته سکوی موفقیتی برای رونالدو ایجاد کند و بستر مناسب برای ارائه نمایش‌های رونالدو فراهم نشده است.

اگرچه رونالدو پس از بازگشت به لیگ برتر انگلیس موفق شد نام خود را در میان سه گلزن برتر لیگ قرار دهد، اما خط حمله یونایتد حتی با وجود درخشش رونالدو نیز نتوانست آن‌ها را به جایگاه لیگ قهرمانان اروپا برساند. عدم موفقیت رونالدو و منچستر باعث شد تا بسیاری ادعا کنند مشکل اصلی شیاطین سرخ تنها کریستیانو رونالدو و سبک این بازیکن است.

فردیناند در مورد شکست منچستریونایتد گفته است: در سطح شخصی، رونالدو همان کاری که باید را انجام می‌دهد، گل می‌زند، بازی‌ها را می‌برد و بدون رونالدو منچستر حتی از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز دوام نمی‌آورد. او چندین بار گل‌های پیروزی بخش به ثمر رساند و اثرگذاری خود را ثابت کرد.

وی ادامه داد: نتایج یونایتد فقط به شما نشان می‌دهد که بازیکنان بزرگ هم نیاز به هم تیمی‌های خود دارند. شرایط رونالدو در منچستر به خوبی این مسئله را نشان می‌دهد و مهم نیست اگر شما از برترین بازیکنان تاریخ باشید، حتی در این صورت نیز هم تیمی‌های شما باید بدرخشند.

با توجه به اینکه انتخاب سرمربی جدید توسط منچستریونایتد یعنی اریک تن‌هاگ، آینده رونالدو نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. اگرچه پیشنهادات نشان می‌دهد که او به کار خود در این تیم ادامه می‌دهد. ما باید منتظر بمانیم و ببینیم عملکرد کریس با سرمربی جدید چطور خواهد بود.

کد خبر 578163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.