۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
اجرای فاضلاب شهری سنقر

شهردار سنقر گفت: اجرای طرح‌های آب و فاضلاب واحدهای ناحیه کارگاهی جان احمد مورد پیگیری قرار گرفت و به زودی اجرای این طرح در محل آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح‌های عمرانی و شهری بسیاری در شهرهای ایران مورد بررسی قرار می‌گیرد و پس از پیگیری‌های لازم به بهره‌برداری می‌رسد. اجرای این طرح‌ها رضایت شهروندان را به همراه دارد و مشکلات شهری را به حداقل می‌رساند، شهرداری سنقر در این زمینه اقدامات ضروری را انجام داده است‌

محمدابراهیم بشیری در این خصوص اظهار کرد: اجرای طرح‌های آب و فاضلاب واحدهای ناحیه کارگاهی جان احمد مورد پیگیری قرار گرفت و به زودی اجرای این طرح در محل آغاز می‌شود.

وی افزود: طرح‌های اجرایی گازرسانی و توزیع برق این ناحیه طراحی و به زودی به منظور تکمیل زیر ساخت‌های لازم و بهره برداری از آن اجرا می‌شود.

شهردار سنقر خاطرنشان کرد: با برگزاری نشست‌های متعدد و پیگیری‌های انجام شده صدور پروانه ساخت برای واحدهای ناحیه کارگاهی آغاز شد و متقاضیان می‌توانند برای طرح درخواست به شهرداری مراجعه کنند.

بشیری تصریح کرد: در گذشته مقرر شده بود تأمین اعتبار اجرای زیرساخت‌های ناحیه کارگاهی جان احمد از محل فروش اراضی تأمین شود، که این امر در گذشته محقق نشد و اکنون با پیگیری‌های مکرر شهرداری اعتبار مورد نیاز اجرای این طرح که بیش از ده میلیارد تومان است از محل دیگر تأمین می‌شود.

به گزارش ایمنا، سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و دو بخش مرکزی و کلیایی است.

کد خبر 578162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.