شهرداری و نظام مهندسی یزد نظارت بر ساختمان‌سازی را افزایش دهند

رئیس شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه شهرداری و نظام مهندسی یزد باید نظارت بر ساختمان‌سازی را افزایش دهند، گفت: با هر گونه تخلف ساختمان‌سازی در یزد با جدیت برخورد شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عزیزالله سیفی امروز _شنبه، هفتم خردادماه_ در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به حادثه متروپل آبادان، اظهار کرد: اگرچه این حادثه برای کشور ما تلخ بود اما توجه شهرداری‌ها و نظام مهندسی‌ها در تمام کشور را به خودش جلب کرد.

وی با بیان اینکه ساخت‌وساز باید به‌صورت فنی و تخصصی انجام شود و نظارت بر اجرای آن به صورت دقیق باشد، افزود: ما انتظار داریم با توجه به وجود سازمان نظام مهندسی و مهندسان دلسوز و متخصص، چنین حادثه‌ای در یزد رخ ندهد، اما پیشگیری از این حوادث بسیار مهم است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد تصریح کرد: تمام بخش‌های مرتبط با شهرداری و شهرسازی و همچنین سازمان نظام مهندسی باید دقت و توجه بسیار بالایی داشته باشند تا شاهد چنین موضوعی در کشور و استان یزد نباشیم.

وی با اشاره به سالروز تشکیل مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس از بدو تشکیل تاکنون در هیچ زمان و تحت هیچ شرایطی تعطیل نشده است و در تمام بحران‌ها این مجلس به کار خود ادامه داده است.

سیفی خاطرنشان کرد: در حادثه هفتم تیر که جمع زیادی از نمایندگان مجلس به شهادت رسیدند یا زخمی شدند نیز این جلسات برگزار شد و مجروحان با تخت و برانکارد به صحن مجلس می‌رفتند تا جلسه از رسمیت نیفتد.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد افزود: از روز تشکیل مجلس شورای اسلامی تاکنون قوانین بسیار خوبی در کشور به ثبت رسیده است و امیدواریم در آینده هم با تصویب قوانین کارآمد و خوب مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی برطرف شود.

کد خبر 578159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.