بهره‌برداری از بزرگ‌ترین طرح برق‌رسانی روستایی در شهرک رهبری بازفت

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهرک رهبری بازفت به شبکه سراسری برق متصل شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید فرهزاد امروز _شنبه هفتم خردادماه ۱۴۰۱_ در آئین بهره‌برداری از پروژه برق‌رسانی روستایی در دورترین نقطه استان چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: طرح اتصال شبکه برق شهرک رهبری بازفت در شهرستان کوهرنگ به شبکه سراسری برق از سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفت و با احداث ۳۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط، سه کیلومتر شبکه فشار ضعیف، نصب یک دستگاه ترانسفورماتور ۱۰۰ کیلوولت آمپر و نصب ۲۱ چراغ روشنایی معابر به بهره‌برداری رسید و مردم این منطقه از نعمت برق پایدار و مطمئن بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به اینکه برق‌رسانی به شهرک رهبری بازفت از سال ۸۴ تا قبل از اجرای این پروژه از طریق دیزل ژنراتور و به صورت جزیره‌ای انجام می‌شد، افزود: این شهرک با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه سراسری برق متصل شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال‌وبختیاری، خاطرنشان کرد: برق‌رسانی به روستاهای در امتداد این شهرک نیز در دستور کار شرکت برق استان قرار خواهد گرفت.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌وبختیاری در آئین افتتاح این پروژه، اظهار کرد: بهره‌برداری از این طرح برق‌رسانی که نتیجه زحمات مسئولان شرکت توزیع برق بوده است، در رفاه عمومی مردم منطقه تأثیر بسیار مثبتی دارد.

کد خبر 578118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.