میهمان ویژه‌ای که فینال لیگ قهرمانان اروپا را از نزدیک تماشا می‌کند!

زین‌الدین زیدان، چهره دوست‌داشتنی فرانسوی برای رئالی‌ها، به فرانسه رفته است تا از نزدیک شاهد فینال UCL در فصل ۲۰۲۲ باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امشب _شنبه هفتم خردادماه_ دو تیم رئال‌مادرید و لیورپول در فینال‌لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۲۲ و با قضاوت «کلمن تورپن» فرانسوی به مصاف هم می‌روند.

رئال مادرید قرار است یک هوادار مهم در سکوهای ورزشگاه «استاددو فرانس» داشته باشد و او «زین‌الدین زیدان» است که در فینال لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت و سفیدپوشان را مقابل لیورپول تشویق خواهد کرد. این مربی که درحال‌حاضر بدون تیم است، نمی‌خواهد مسابقه‌ای در این سطح را از دست بدهد و به پاریس سفر کرده است؛ جایی که علاوه بر داشتن تعهدات تجاری، در کنار خانواده و دوستان خواهد بود. او همچنین از این فرصت استفاده کرده و به تماشای مسابقات تنیس رولان گاروس رفته است.

علی‌رغم شایعات مربوط به رفتن زیدان به پاری سن ژرمن که طی روزهای اخیر افزایش یافته است، سفر او هیچ ربطی به پایتخت فرانسه و در کل به PSG ندارد؛ این در حالی است که ناصرالخلیفی و ستاره او، کیلیان امباپه دوست دارند زیزو را به عنوان مربی داشته باشند، اما این مرد ترجیح می‌دهد فعلاً از نیمکت دور بماند. بنا به گفته مطبوعات محلی، اولویت زیدان هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه است، اما حقیقت این است که آینده او مشخص نیست. علاوه بر پاری سن ژرمن، بسیاری از تیم‌های دیگر آرزوی داشتن او را دارند.

هدف او از سفر به پاریس، دیدن فینال علاوه بر شرکت در یک رویداد برند ورزشی آدیداس است، برندی که زیزو دهه‌ها با آن اتحاد داشته است. لازم به یادآوری است که استادیوم دو فرانس یک ورزشگاه بسیار ویژه برای زیدان محسوب می‌شود؛ زیرا او در سال ۱۹۹۸ با کشورش جام جهانی را بالای سر برد. او با دو گل در فینال، ستاره بازی مقابل برزیل بود. امشب زیدان امیدوار است مادریدی‌ها را با جام قهرمانی ببیند؛ تیمی که با آن یک قهرمانی لیگ قهرمانان را به عنوان بازیکن و سه قهرمانی را به عنوان مربی کسب کرد و چهاردهمین قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

انتظار می‌رود علاوه بر زیدان، بسیاری از بازیکنان سابق لوس بلانکوس نیز برای تماشای فینال در ورزشگاه حضور داشته باشند. برخی از آن‌ها این کار را به عنوان مفسر انجام می‌دهند، مانند مانولو سانچز، یا مک منمن، درحالی‌که برخی دیگر مانند کاکا به عنوان میهمان این کار را انجام می‌دهند. حضور بزرگ مادریدیستای سرشناس برای حمایت از تیم رئال، جالب توجه است.

کد خبر 578073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.