هدست گیمینگ لنوو Legion H5 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که هدست گیمینگ لنوو Legion H5 با پشتیبانی از صدای فراگیر و قیمت ۴۴ دلار معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لنوو در کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود از هدست گیمینگ بی‌سیم جدید به نام Legion H5 رونمایی کرد؛ به نظر می‌رسد که این محصول با قیمت ۴۴ دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هدست گیمینگ بی‌سیم لنوو Legion H5 از یک درایور ۵۰ میلی‌متری بهره می‌برد و صدایی واضح و باکیفیت تولید می‌کند.

هدست جدید شرکت لنوو از چرم مصنوعی به همراه پدهای مشبک تولید شده است؛ این محصول از بلوتوث پنج پشتیبانی می‌کند، به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده است و از جلوه‌های صوتی مجازی و صدای فراگیر استریو پشتیبانی می‌کند. این محصول میکروفون جداشدنی نیز دارد که فقط با یک کلیک به آن متصل می‌شود. هنوز ظرفیت دقیق باتری هدفون Legion H5 مشخص نشده است، اما شرکت سازنده ادعا می‌کند که با هربار شارژ می‌توان حداکثر ۲۴ ساعت با آن موسیقی پخش کرد.

هدست گیمینگ بی‌سیم لنوو Legion H5 در رنگ‌های مشکی و سفید وارد بازار خواهد شد؛ عرضه این محصول از ۲۴ ژوئن در چین آغاز می‌شود البته علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون نیز آن را پیش‌خرید کنند. هنوز مشخص نشده است که آیا لنوو این محصول را وارد بازارهای خارج از چین می‌کند یا خیر؟

کد خبر 578029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.