وفاق و همدلی مدیریت شهری و نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات آب اصفهان

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با برگزاری نشست مشترک مدیریت شهری و مجمع نمایندگان اصفهان بسیاری از مشکلات شهر همچون مسائل زیست محیطی، موضوعات مربوط به آب، آلودگی هوا و حمل‌ونقل عمومی رفع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی امروز _ششم خردادماه_ در حاشیه جلسه مشترک مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان اظهار کرد: برگزاری این قبیل جلسات نشان از یک وفاق و همدلی در انجام تکالیف قانونی نمایندگان مجلس و اعضای شورای اسلامی شهر در برابر شهروندان است.

وی ادامه داد: در این جلسات شهردار، فرماندار اصفهان و گاهی نیز معاونان استاندار حضور دارند، بر این اساس در لحظه برای موضوعات تصمیم‌گیری و سپس حصول نتیجه پیگیری می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: تاکنون موضوعات متعددی از جمله مسائل فرهنگی، پدافند غیرعامل در شهر، خدمات‌رسانی در مواقع بحران در این جلسات مطرح شده که نتایج بسیار مطلوبی نیز داشته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز نیز در این جلسه، تصمیمات اقتصادی دولت در روند پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به دنبال آن تصمیمات خوبی گرفته شد.

قربانی اضافه کرد: در این جلسه مقرر شد برای اینکه خللی در روند انجام پروژه‌ها در شهر اصفهان ایجاد نشود، پیگیری‌های لازم از سوی نمایندگان مجلس در سطح ملی و مدیریت شهری در سطح اصفهان انجام شود.

وی با اشاره به حمایت فرماندار برای اینکه بتوانیم از مصوبات سفر ریاست جمهوری بهره‌مند شویم، اظهار کرد: امیدوارم با برگزاری این قبیل جلسات و تداوم آنها، شاهد رفع بسیاری از مشکلات شهر همچون مسائل زیست محیطی، موضوعات مربوط به آب، آلودگی هوا و حمل‌ونقل عمومی خواهیم بود.‌

کد خبر 577984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.