مدیریت شهری اصفهان برای رفع مشکلات شهری اهتمام ویژه ای دارد

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: با تعامل مدیریت شهری اصفهان و بهره گیری از ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای رفع مشکلات شهر گام برمی داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس مقتدایی صبح امروز جمعه ششم خرداد ماه در حاشیه جلسه مشترک مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان اظهار کرد: در مجلس یازدهم و دوره ششم شورای اسلامی شهر توافقی بین مجمع نمایندگان شهرستان و شورای اسلامی شهر انجام شد مبنی بر اینکه از توان مشترک برای رفع مسائل مهم شهری استفاده کنیم.

وی افزود: در واقع در نظر داریم با برقراری ارتباطات قوی‌تر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ملی و استانی در راستای رفع مشکلات شهر گام برداریم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس با بیان اینکه شورای اسلامی شهر برای رفع مشکلات شهری اهتمام ویژه ای دارد، ادامه داد: گزارشات دوره‌ای شهردار گواه بر این ادعا است که اکنون روند جدیدی در اصفهان آغاز شده است؛ بازگشت آرامش به شهر و دور شدن از حاشیه نیز از ویژگی‌هایی است که در لوای جلسات مشترک بین شورا و نمایندگان قابل مشاهده است‌، بنابراین امید داریم این قبیل جلسات باعث رفع همه مشکلات شهری شود.

وی در ادامه با اشاره به بازدید از مرکز همایش بین المللی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ‌ اصفهان گفت: ساخت و تکمیل مرکز همایش بین المللی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اصفهان از جمله اقدامات مهم شهرداری اصفهان در طول سال‌های گذشته بوده است، خوشبختانه روند رو به رشدی را در تکمیل این مرکز مشاهده کردیم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه سالن اصلی مرکز همایش بین المللی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) ‌اصفهان تکمیل شده، امید داریم بتوانیم از این سرمایه ملی به نحو شایسته استفاده کنیم.

مقتدایی خاطرنشان کرد: در جریان بازدید از مرکز همایش بین المللی حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) اصفهان مقرر شد از وزرایی که می‌توانند در بهره‌برداری از این مجموعه مثمرثمر باشند، دعوت کنیم تا از این مرکز بازدید کنند.

کد خبر 577979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.