مرکز همایش‌های بین‌المللی باید به پایگاه ملی و منطقه‌ای تبدیل شود

شهردار اصفهان گفت: نمایندگان مجلس، مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان را به عنوان یک پایگاه ملی و منطقه‌ای برای مسئولان پایتخت تبیین کنند تا به منظور کمک به نظام جمهوری اسلامی به ویژه برای برگزاری همایش‌های بین‌المللی در حوزه سیاسی و اقتصادی استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _جمعه، ششم خرداد ماه_ در حاشیه جلسه مشترک مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و مجمع نمایندگان شهرستان اصفهان، اظهار کرد: یکی از مظاهر وفاق و همدلی در دوره جدید مدیریت شهری نشست‌های است که به صورت ماهانه بین اعضای شورای اسلامی شهر، مدیریت شهری و نمایندگان مجلس به صورت منظم برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این نشست‌ها مسائل اساسی شهر روی میز کار مشورت‌خواهی قرار گرفته است و از جوانب مختلف از سوی مدیریت شهری، اعضای شورای اسلامی شهر و نمایندگان مجلس مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه امروز بخش اعظمی از تمرکز مدیریت شهری بر روی مسائل بودجه‌ای است، تصریح کرد: بر این اساس یک همفکری در این جلسات صورت می‌گیرد که بتوانیم از منابع ملی استفاده کنیم، لذا قرار شد نمایندگان شهرستان کمک کنند تا بتوانیم اعتباراتی را برای استفاده بهتر در اصفهان جذب کنیم.

وی با اشاره به بازدید نمایندگان اصفهان در مجلس از مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان، افزود: در این بازدید مقرر شد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به کمک مدیریت شهری در این عرصه بیایند و مرکز همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان را به عنوان یک پایگاه ملی و منطقه‌ای برای مسئولان پایتخت تبیین کنند تا به‌منظور کمک به نظام جمهوری اسلامی به ویژه برای برگزاری همایش‌های بین‌المللی در حوزه سیاسی و اقتصادی استفاده شود.

کد خبر 577966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.