اوون: لیورپول به راحتی رئال را شکست می‌دهد

مهاجم انگلیسی پیش بینی کرد فینال لیگ قهرمانان به سود تیم انگلیسی خاتمه یابد و این تیم عنوان قهرمانی را کسب کند.

به گزارش ایمنا و به نقل از دیلی میل، مایکل اوون در تابستان ۲۰۰۴ از لیورپول به رئال مادرید رفت با این امید که یک کهکشانی دیگر باشد که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو درخشیده است. با این حال، مهاجم انگلیسی، یک سال پرتلاطم را در پایتخت اسپانیا سپری کرد و به ندرت ۹۰ دقیقه کامل را بازی می‌کرد و در نهایت خرید خوبی برای رئال مادرید نبود.

اوون که اکنون یک چهره برجسته در BT Sport است، از لیورپول برای شکست رئال مادرید حمایت کرده است. اوون به دیلی میل گفت: من فکر می‌کنم لیورپول بهتر از رئال مادرید است و آنها می‌توانند حریف اسپانیایی خود را نابود کنند. ۳ بر ۱ یا ۳ بر صفر پیش بینی من است. لیورپول یک تیم استثنایی است و خیلی از حریف خود بهتر است و می‌تواند به راحتی این دیدار را برنده شود و عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

برنده توپ طلای ۲۰۰۱ معتقد است که لیورپول ناکامی‌های چلسی و منچسترسیتی را در برابر این تیم رئال مادرید تکرار نخواهد کرد. اوون توضیح داد: رئال مادرید برای رسیدن به فینال عملکرد فوق العاده ای داشته است. من مطمئن هستم که همه با این حرف من موافق هستند که رئال با شایستگی به فینال لیگ قهرمانان رسید و حریفان قابلی را از پیش رو برداشت. بازی آنها مقابل چلسی باورنکردنی بود اما من فکر می‌کنم لیورپول بسیار با تجربه و خوب است. فکر می‌کنم رئال مادرید بهترین تیم از نظر دانش فنی و پیروزی در بازی‌های نزدیک است.

او خاطرنشان کرد: همه می‌دانند که من نیمی از عمرم را در لیورپول گذراندم. اشتباه نکنید، من سال خوبی را در رئال مادرید سپری کردم، با افراد بزرگی آشنا شدم و شگفت انگیزترین تجربه زندگی ورزشی ام را داشتم. بازی با پیراهن سفید در سانتیاگوبرنابئو افتخار بزرگی بود و من هر دقیقه آن را دوست داشتم اما البته من از لیورپول حمایت می‌کنم و در فینال طرفدار این تیم هستم.

مهاجم انگلیسی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: فکر می‌کنم لیورپول احتمالاً مالکیت توپ زیادی در اختیار خواهد داشت، زیرا فکر می‌کنم رئال مادرید مایل است از ایجاد فضایی در پشت بازیکنانی مانند محمد صلاح و سادیو مانه جلوگیری کند و رو به بازی تدافعی بیاورد. رئال احتمالاً می‌خواهد در این دیدار از ضدحمله استفاده کند و روی دروازه لیورپول خطرساز شود. زمانی که ترنت الکساندر-آرنولد به جلو حرکت می‌کند، وینیسیوس در آن منطقه بازیکن خطرناکی است و می‌تواند از فضاهای ایجادشده در خط دفاعی لیورپول استفاده کند. شکی نیست که رئال مادرید خط دفاعی لیورپول را زیر نظر خواهد داشت و به این فکر خواهند کرد که وینیسیوس یک سلاح خطرناک خواهد بود. همچنین بنزما در فرم فوق العاده ای قرار دارد ولی به نظرم خطرناک‌ترین بازیکن رئال در فینال وینیسیوس خواهد بود.

کد خبر 577956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.