از بسته‌شدن موقت آب در آبراهه چهارباغ تا بررسی درد مشترک حاشیه شهرها

پربازدیدترین اخبار هفته گذشته سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش‌خبرنگار ایمنا، «اصفهانی‌ها چقدر سوت‌زنی را می‌شناسند»، «کمبود امکانات و تجهیزات آواربرداری در محل حادثه آبادان وجود ندارد»، «دلیل بسته شدن آب در آبراهه میانی چهارباغ چیست»، «حاشیه اهواز در مرکز آن است»، «بهره‌برداری از فاز نخست خیابان کاتب اصفهانی تا پایان خرداد»، «درد مشترک حاشیه شهرها»، «پیام تسلیت شهردار اهواز در پی وقوع حادثه متروپل آبادان»، «ایجاد تغییرات در خط ۷۰ اتوبوسرانی اصفهان»، «تضمین سلامت اداری شهرداری با اجرای صحیح «شفافیت» و «دریافت «جایزه ملی ویژه مسئولیت اجتماعی» توسط شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان» در صدر اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای ایمنا در هفته گذشته قرار گرفت که در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

اصفهانی‌ها چقدر سوت‌زنی را می‌شناسند؟

"اصفهانی‌ها چقدر سوت‌زنی را می‌شناسند؟ " یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود که جزئیات این مسئله در گفت‌وگو با مدیران شهری تشریح شد.

«اگر کسی فسادی را در جامعه به قانون و اهل آن اعلام کرد، باید مورد تشویق قرار بگیرد»، این تاکید رئیس‌جمهور هدف اصلی و پایه شکل‌گیری سامانه «سوت‌زنی» شد؛ سامانه‌ای که در مدیریت شهری اصفهان تعریف شده است و باید برای اطلاع‌رسانی شفاف جهت آگاهی شهروندان نسبت به آن اقدام شود.

کمبود امکانات و تجهیزات آواربرداری در محل حادثه آبادان وجود ندارد

مهدی جمالی‌نژاد، رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برای عملیات آواربرداری حادثه متروپل آبادان، کمبود امکانات و تجهیزاتی وجود ندارد.

دلیل بسته شدن آب در آبراهه میانی چهارباغ چیست؟

محمدعلی سمیعی، مدیر پروژه چهارباغ عباسی گفت: به علت انجام تعمیرات اساسی و لایروبی فازهای مختلف سپتیک‌های آبراهه محور میانی چهارباغ، این آبراهه به مدت یک هفته آب‌گیری نخواهد شد.

حاشیه اهواز در مرکز آن است

از عناوین پربازدید خبری خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته " حاشیه اهواز در مرکز آن است" بود.

یکی از مهمترین مسائل اجتماعی کشورهای در حال توسعه، رشد و توسعه شتابان و ناهمگون شهرنشینی بوده است؛ این رشد نامتوازن در پی خود تبعاتی همچون حاشیه‌نشینی به همراه دارد.

«محله منبع آب» یکی از مناطق شهر اهواز است که هرچند در حاشیه قرار ندارد، اما وضعیت زندگی ساکنان آن همانند حاشیه‌نشینان و حتی بدتر از آنها است؛ این محله به کوچه‌هایی باریک و شبیه به‌هم با شیب تند که در فاصله یک‌متری دیواره کوه قرار دارند، معروف است؛ ساکنان این محله از اقوام مختلف خوزستانی با سرنوشتی یکسان هستند که به این منطقه حاشیه‌نشین در قلب اهواز، رانده شده‌اند.

بهره‌برداری از فاز نخست خیابان کاتب اصفهانی تا پایان خرداد

حسن محمدحسینی، مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از احداث خیابان کاتب اصفهانی حدفاصل لیمجیر تا خیابان امام رضا (ع) خبر داد و گفت: فاز اول این خیابان به طول ۳۰۰ متر و برآورد هزینه سه‌میلیارد تومان تا پایان خردادماه امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

درد مشترک حاشیه شهرها

" درد مشترک حاشیه شهرها" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس کلانشهرهای ایمنا قرار گرفت.

«سازماندهی نظام کنترلی برای قیمت زمین و مسکن در شهرهای کشور، در چارچوب یک نظام اقتصاد شهری شفاف از یک سو و مدیریت واحد شهری از سوی دیگر می‌تواند در کاهش تغییر کاربری اراضی حاشیه شهرها مثمر ثمر باشد.

پیام تسلیت شهردار اهواز در پی وقوع حادثه متروپل آبادان

رضا امینی، شهردار اهواز با صدور پیامی حادثه ناگوار جان‌باختن تعدادی از هموطنان را در اثر فروریختن ساختمان متروپل در آبادان تسلیت گفت.

ایجاد تغییرات در خط ۷۰ اتوبوسرانی اصفهان

سید مهدی علاء‌الدینی، سخنگوی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: تغییرات جدید خط ۷۰ اتوبوسرانی از امروز (سه‌شنبه) اعمال می‌شود و این تغییرات به‌دلیل انجام عملیات عمرانی با هدف سرویس‌دهی مطلوب‌تر به شهروندان انجام شده است.

تضمین سلامت اداری شهرداری با اجرای صحیح «شفافیت»

"تضمین سلامت اداری شهرداری با اجرای صحیح «شفافیت» " یکی از اخبار پربازدید سرویس کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا در هفته گذشته بود که جزئیات این مسئله در گفت‌وگو با سعید ابراهیمی، معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان تشریح شد.

فساد اداری مسئله‌ای است که سال‌ها در نظام اداری مطرح و راهکارهایی هم برای مقابله با آن ارائه شده است؛ به همین دلیل طرح شفافیت و ارتقای سلامت اداری تصویب شد تا شهروندان از این طریق با نظارت دقیق‌تر شهرداری را در انتخاب و تصمیم‌گیری بهتر یاری کنند.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی سپاهان «جایزه ملی ویژه مسئولیت اجتماعی» را دریافت کرد

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان در چهارمین جایزه ملی مسئولیت اجتماعی و بنگاه‌های اقتصادی، جایزه ویژه مسئولیت اجتماعی در حوزه اجتماعی را دریافت کرد و نظر مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو اخبار پربازدید کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

کد خبر 577907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.