مشکلات مزمن جامعه با نظارت مستمر مرتفع می‌شود

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل گفت: نظارت دقیق و مستمر، مشکلات را برای مردم رفع می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در جلسه شورای اداری استان و شهرستان آران و بیدگل اظهار کرد: امیدوارم سفر استاندار برکات خوبی برای منطقه رقم بزند و با استمرار مشکلات موجود را رفع کند.

وی با اشاره به شناخت چهار علم خداشناسی، جهان شناسی، اطاعت شناسی و دشمن شناسی در روایت امام صادق گفت: شناخت و علم در دین ما تاکید شده زیرا چنانچه آن را بشناسیم مشکلات ما به آسانی رفع می‌شود.

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل برخی مشکلات منطقه را مزمن دانست و تاکید کرد: امیدواریم استمرار اینگونه جلسات به رفع مشکلاتی که سال‌ها پیش باید رفع می‌شد کمک کند. امروز مشکل آبادان بر اثر نظارت ضعیف به وجود آمده لذا باید با نظارت قوی و مستمر در رفع مشکلات بکوشیم.

سلیمانی مشکلاتی در حوزه راه و شهرسازی و غیر استانداردی جاده‌ای و عدم خدمات در منطقه از جمله نداشتن میدان عرضه میوه و تره‌بار، لزوم توسعه در حوزه‌های علمیه و دانشگاه و پرورش نیروی انسانی، محرومیت منطقه یحیی آباد و دیگر مشکلات منطقه را مطرح کرد و گفت: این معضلات باید هر چه زودتر مورد توجه قرار گرفته و رفع شود تا این منطقه به توسعه برسد.

وی افزود: ما در تولیدات منطقه مسئله خام فروشی داریم که امیدواریم با تسهیلاتی که برای تولید کنندگان قرار می‌گیرد به فرآوری بهتر منطقه‌ای برسیم.

به گزارش ایمنا، شورای اداری استان و شهرستان آران و بیدگل در حاشیه سفر یک‌روزه استاندار به این منطقه با حضور معاونان و مدیران کل برگزار شد و به بررسی مشکلات منطقه پرداخته شد.

کد خبر 577888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.