تفاوت سوت‌زنی با افشاگری/ از متن تا حاشیه قم

پر بازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از متن تا حاشیه قم"، "فرونشست، زیر ذره‌بین پارلمان ششم"، "بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی در کرج"، "تحقق شهرسازی الکترونیک مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری"، "آماده کمک‌رسانی به آبادان"، "اجرای گام دوم شفافیت در شورای شهر بروجن"، " چشم‌انداز روشن هتل‌سازی در اصفهان"، "فضاسازی ۱۰۰ نقطه شهر در روز ملی دزفول"، "اولین تحقیق و تفحص شواری ششم در مورد شهرک شهید کشوری"، "حمایت شورای ششم از کارخانه تولید آسفالت اراک" و "تفاوت سوت‌زنی با افشاگری و مطالبه‌گری" از عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

از متن تا حاشیه قم

"از متن تا حاشیه قم" از اخباری بود که مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو پربازدید پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

فرسودگی بافت‌های شهر و احیای آن امروزه یکی از معضلات شهرهای بزرگ است، برای کاهش مشکلات بافت فرسوده شهری توجه ویژه به رفع این معضل و احیای آن از اهمیت بالایی برخوردار است. در حال حاضر از محدوده ۱۳ هزار هکتاری شهر قم و محدوده حریم شهر که حدود ۳۴ هزار هکتار است، حدود ۱۶۰۰ هکتار را بافت‌های دوره میانی، ۳۱۵ هکتار بافت تاریخی و ۳۰۰ هکتار نیز نیازمند بازآفرینی شهری است.

فرونشست، زیر ذره‌بین پارلمان ششم

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای ششم به همراه مدیران کل دستگاه‌های ذی‌ربط، فرونشست زمین را در برخی از مناطق اصفهان ارزیابی کردند تا اگر نیاز به پیگیری دارد، اقدامات لازم در این راستا انجم شود.

بهره‌برداری از پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی در کرج

محمد اسدیان رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی فردا به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: این پروژه دارای پیوست اجتماعی است.

تحقق شهرسازی الکترونیک مهم‌ترین اولویت مدیریت شهری

رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهرسازی الکترونیک اولین اولویت این کمیسیون خواهد بود؛ در این زمینه از آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر جلساتی با معاونت شهرسازی برگزار شده است تا هرچه زودتر این مهم محقق شود.

آماده کمک‌رسانی به آبادان هستیم

سیداحمد علوی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری تهران آماده کمک به هموطنان آبادانی است.

چشم‌انداز روشن هتل‌سازی در اصفهان

از پرمخاطب‌ترین اخبار ایمنا پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا در هفته پیش رو “ چشم‌انداز روشن هتل‌سازی در اصفهان بود.

تلاش شورای ششم شهر و شهرداری اصفهان در راستای تقویت حوزه هتل‌سازی با تصویب لایحه نحوه محاسبه عوارض صدور پروانه ساختمانی برای هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بوده است و این عملکرد در رابطه با تقویت حوزه هتل‌سازی برای رویکرد آینده اقتصاد شهر و تقویت حوزه گردشگری است.

اجرای گام دوم شفافیت در شورای شهر بروجن

رضا قدمی سخنگوی شورای اسلامی شهر بروجن گفت: گام دوم شفافیت مالی در شورای اسلامی شهر بروجن انجام شد.

حمایت شورای ششم از کارخانه تولید آسفالت اراک

عباس خسروانی سخنگوی شورای اسلامی شهر اراک گفت: کارخانه‌های آسفالت اراک از بهترین کارخانه‌های تولید آسفالت محسوب می‌شود، زیرا از مواد اولیه مرغوب و کارخانه سنگ‌شکن برخوردار است و می‌تواند آسفالت باکیفیت تولید کند.

اولین تحقیق و تفحص شورای ششم در مورد شهرک شهید کشوری

علی صالحی سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان جزئیات اولین تحقیق و تفحص شورای ششم در مورد شهرک شهید کشوری به همراه زمین‌های چشمه توتی را تشریح کرد.

فضاسازی ۱۰۰ نقطه شهر در روز ملی دزفول

محمدحسن پرآور رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: برای گرامیداشت هر چه باشکوه‌تر روز ملی مقاومت و پایداری و روز دزفول اقدامات ویژه‌ای مد نظر است و علاوه‌بر هماهنگی با سایر دستگاه بیش از ۱۰۰ نقطه از شهر در این خصوص با استفاده از پرچم و المان‌های اختصاصی فضاسازی شده است.

سوت‌زنی با افشاگری و مطالبه‌گری تفاوت دارد / ایجاد سلامت اداری با راه‌اندازی سامانه شفافیت

محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مزیت‌های راه‌اندازی سامانه‌های سوت‌زنی و شفافیت، گفت: سوت‌زنی با دستیابی به اطلاعات و داشتن مستندات در مورد تخلفات در شهرداری گزارش می‌دهد و سامانه شفافیت در ایجاد سلامت اداری و ارتقای کیفیت خدمات به شهروندان بسیار مؤثر است.

کد خبر 577867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.