کیفرخواست شروران تبر به دست روستای قرن‌آباد گرگان صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب گرگان گفت: کیفرخواست چهار شرور تبر به دستی که پارسال با حمله به اعضای یک خانواده در روستای قرن‌آباد گرگان یکی از آنان را به شدت مصدوم کرده و موجب التهاب و ایجاد ترس در مردم شده بودند، صادر شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو اظهار کرد: برای متهم ردیف اول به اتهام شروع به قتل عمدی از طریق جرح عمدی با ضربه تبر به سر، اخلال در نظم، قدرت‌نمایی با تبر و مزاحمت برای بانوان تقاضای اشد مجازات شد.

وی ادامه داد: برای سه متهم دیگر این پرونده هم به اتهام اخلال در نظم و امنیت عمومی، مزاحمت برای بانوان و مشارکت در ضرب و جرح عمدی کیفرخواست صادر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب گرگان درباره علت طولانی شدن زمان صدور کیفرخواست متهمان این پرونده، گفت: یکی از مصدومان این حادثه به علت شدت جراحات وارده با نظر پزشکی قانونی یکسال طول درمان داشت و تا زمانی که این دوره درمان طی نمی‌شد، امکان صدور کیفرخواست نبود.

اسپانلو ادامه داد: با پایان طول درمان و اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی درباره میزان جراحت، کیفرخواست در دادسرای گرگان صادر شد و پرونده برای صدور رأی به دادگاه کیفری دو ارسال گردید.

به گزارش ایمنا، اواخر اردیبهشت سال گذشته انتشار فراگیر ویدئوی دلخراشی از حمله تعدادی اراذل و اوباش به اعضای یک خانواده در یکی از روستاهای گرگان، احساسات عمومی را جریحه‌دار کرد. متهمان این حادثه همان زمان بلافاصله شناسایی و دستگیر شدند.

کد خبر 577865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.