یک فوق ستاره دیگر در آستانه تمدید قرارداد با PSG است!

ستاره نوجوان تیم فوتبال پاری سن ژرمن در آستانه تمدید قرارداد خود با این باشگاه متمول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق اعلام رسانه‌ها، پاری سن ژرمن به توافق با ژاوی سیموئز هافبک نوجوان خود بر سر تمدید قرارداد نزدیک است.

قرارداد فعلی ستاره تیم ملی جوانان هلند در پایان ژوئن به پایان می‌رسد. مذاکرات بر سر شرایط جدید چند ماه است که ادامه دارد و اعتقاد بر این است که توافق نزدیک به دستیابی است.

در ابتدای سال به نظر می‌رسید که سیموئز پایتخت فرانسه را با وجود بحث‌های شدید بر سر قرارداد جدید، ترک خواهد کرد. با این حال، مدیران برنامه این بازیکن ۱۹ ساله، اکنون می‌گویند که مذاکرات در مورد تمدید "در مسیر درست" است. این نوجوان در ژوئیه ۲۰۱۹ پس از عدم توافق برای عقد قرارداد جدید با بارسلونا، قراردادی سه ساله با پاری سن ژرمن امضا کرد. وی سال بعد اولین بازی خود را برای بزرگسالان انجام داد و در فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۱ هم در ۹ بازی به میدان رفت.

پاری سن ژرمن امیدوار است که با توافق جدید با سیموئز، برخی از بازیکنان جوان دیگر را تشویق کند تا آینده خود را به این باشگاه متعهد کنند. اعتقاد بر این است که "ایمن کاری" یکی از بازیکنان آینده دار PSG قبل از امضای قرارداد جدید منتظر تضمین دقایق بازی است در حالی که "ادوارد میچوت"، بازیکنِ ۱۹ سالهِ دیگری است که به آینده خود فکر می‌کند.

کد خبر 577862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.