نصب کامل پل مکانیزه در تابستان امسال مقابل نمایشگاه بین‌المللی مشهد

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: در حال حاضر قرارداد خرید و نصب سازه پل مقابل نمایشگاه بین‌المللی آماده شده است و در تابستان سال جاری نصب پل و تجهیز آن به آسانسور با اعتبار بیش از شش میلیارد تومان انجام می‌شود.

ایمان فرهمندی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به نصب پل و آسانسور در مقابل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، اظهار کرد: این مسئله از گذشته مورد توجه کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد قرار گرفته است و در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۰ و بودجه سال ۱۴۰۱ لحاظ شد تا اقدام مؤثری در راستای ایمن سازی عبور عرضی عابر، تجهیز و نصب پل عابر پیاده و آسانسور انجام پذیرد.

وی با بیان اینکه موضوع ایمنی تردد عرضی عابر پیاده از بزرگراه نمایشگاه و در محدوده تقاطع غیرهمسطح آزادگان، یکی از نگرانی‌های همشهریان بود، ادامه داد: در روزهای گذشته به خصوص با برپایی نمایشگاه گل و گیاه که مخاطبان بسیاری را به خود جلب کرده بود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: با توجه به شرایطی که همزمان با نمایشگاه گل و گیاه به وجود آمده بود، این موضوع به صورت اضطراری در دستور کار کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک قرار گرفت، فعالیت‌های خوبی انجام و مراحل قانونی طی شده است.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که از تقاطع آزادگان و بزرگراه نمایشگاه و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی انجام شده بود، به شهرداری تذکر داده شد که به این مهم توجه کند و ایمن‌سازی را به سرعت مورد توجه قرار دهد.

فرهمندی با تاکید بر اینکه کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر به‌جهت وظیفه‌ای که به عهده دارد، بر عملکرد شهرداری نظارت می‌کند و پیگیر پاسخگویی به نیاز شهروندان است، اظهار امیدواری کرد: این رخداد هرچه سریع‌تر به نفع همشهریان رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه برآورد مبلغ نصب سازه پل در مقابل نمایشگاه بین‌المللی مشهد حدود چهار میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: برای خرید و نصب آسانسور روی پل نیز مناقصه‌ای توسط سازمان حمل‌ونقل و ترافیک برگزار و نتیجه آن مشخص شده است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: برنامه‌ریزی شده است که مبلغ دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تجهیز این پل به دو دستگاه آسانسور انجام شود، البته در تابستان سال جاری نصب کامل پل و تجهیز آن به آسانسور با اعتباری در مجموع حدود شش میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی در خصوص زمان نصب اولیه سازه پل در مقابل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، اظهار کرد: در حال حاضر قرارداد خرید و نصب سازه پل آماده شده است و فراخوانی در قالب سرمایه‌گذاری به صورت تهاتر با تبلیغات، از طریق سازمان میادین شهرداری آماده شده است که طی هفته جاری در روزنامه‌ها منتشر می‌شود و به‌زودی نصب سازه پل انجام خواهد شد.

کد خبر 577843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.