کمبود امکانات و تجهیزات آواربرداری در محل حادثه آبادان وجود ندارد

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: برای عملیات آواربرداری حادثه متروپل آبادان، کمبود امکانات و تجهیزاتی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد امروز پنجشنبه ضمن تسلیت بابت درگذشت تعدادی از شهروندان آبادانی در حادثه ریزش ساختمان متروپل، اظهار کرد: حادثه ریزش برج ۱۱ طبقه متروپل برای هر ایرانی سخت و ناراحت‌کننده است.

وی افزود: پس از وقوع حادثه و کمبود امکانات در منطقه از چندین شهرداری از شهرستان‌ها و استان‌های همجوار به عنوان معین امکانات و تجهیزات موردنیاز به آبادان ارسال شد.

رئیس سازمان همیاری شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: دو تیم حرفه‌ای آتش‌نشانی از تهران روز دوم حادثه تیم‌های عملیاتی از استان‌های اصفهان، شیراز، ایلام و شهرستان‌های ماهشهر، اهواز، خرمشهر، شادگان، اصفهان با تمام تجهیزات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: حجم آوار در این حادثه بسیار بالاست که باعث کندی کار شده اما همه تلاش ما بیرون کشاندن افراد زیر آوار است.

جمالی‌نژاد گفت: هیچ کمبودی از لحاظ امکانات و تجهیزات لجستیکی برای آواربرداری ساختمان متروپل آبادان وجود ندارد و بسیاری از مجموعه‌ها و دستگاه‌های مختلف استان خوزستان تجهیزات خود را به میدان آورده‌اند.

به گزارش ایمنا، بخشی از برج دو قلوی متروپل آبادان دوم خردادماه فرو ریخت. این حادثه تاکنون باعث مرگ ۱۸ نفر و مصدوم شدن ۳۷ نفر شده است و عملیات آواربرداری همچنان ادامه دارد.

کد خبر 577798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.