تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای

شهردار دهسرخ گفت: با توجه به موقعیت این شهر، رفع نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای بسیار ضروری و از اولویت‌های کاری و مهم شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیخسرو ایرجی در جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر دهسرخ، اظهار کرد: به منظور کاهش تصادف و رفع نقاط حادثه‌خیز، طرح ورودی و خروجی شهر در حال اجرا است و تا پایان شهریورماه تکمیل می‌شود.

وی افزود: وضعیت روشنایی معابر شهر، یکی دیگر از مشکلات است که موجب نارضایتی مردم شده و امیدواریم این مشکل نیز هرچه سریع‌تر برطرف شود.

شهردار دهسرخ خاطرنشان کرد: رمز اجرای موفقیت‌آمیز پروژه‌ها، تعامل و همکاری مدیران و کارکنان است و با داشتن اتحاد هیچ مانعی در برابر توسعه و پیشرفت وجود نخواهد داشت.

علیرضا حسینی، فرماندار مبارکه نیز در این جلسه، تاکید کرد: برای پیگیری مشکلات موجود شهر دهسرخ و کسب رضایت‌مندی شهروندان نیاز به هماهنگی همه مسئولان مربوطه داریم.

وی ادامه داد: جلسه هم‌اندیشی و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر جهت پیشبرد اهداف و حل مشکلات ضروری است و امیدواریم تمام مصوبات این جلسه اجرایی شود.

به گزارش ایمنا، جلسه رسیدگی به مسائل و مشکلات شهر دهسرخ به ریاست فرماندار، با حضور شهردار و برخی از رؤسای ادارات شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر دهسرخ، در محل شهرداری برگزار شد.

شهر دهسرخ، به عنوان هفتمین شهر شهرستان مبارکه از توابع بخش گرکن ‌جنوبی دارای پنج هزار نفر جمعیت است.

کد خبر 577781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.