ضرورت آموزش شهروندی در حوزه خدمات شهری

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای عالی استان‌ها بر ضرورت آموزش شهروندی در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و گفت: مطالبه‌گر حقوق مردم هستیم و باید در این زمینه همت و دقت کافی به خرج دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمزه خوارزمشاهی امروز _چهارشنبه، چهارم خردادماه_ در سی‌وهشتمین نشست معاونان محیط زیست و خدمات شهری کلان‌شهرهای ایران اظهار کرد: محیط زیست قلب کشور و خدمات شهری نگهدارنده این قلب است؛ کافی است یک روز شهر نظافت نشود آن زمان ارزش کار خدمات شهری مشخص خواهد شد.

وی بر ضرورت آموزش شهروندی در حوزه خدمات شهری تاکید کرد و افزود: ما مطالبه‌گر حقوق مردم هستیم و باید در این زمینه همت و دقت کافی به خرج دهیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای عالی استان‌ها با بیان اینکه ۱۲۷ هزار نفر شورایی در سرتاسر کشور داریم که ۷۵ نفر از آنها به شورای استان‌ها راه یافته‌اند، تصریح کرد: شورای عالی استان‌ها قدرت زیادی در تصویب و اجرای قوانین دارد و قادر است قانون را مستقیماً به مجلس ارائه دهد.

خوارزمشاهی خطاب به معاونان خدمات شهری حاضر در این نشست گفت: یکی از اختیارات معاونان خدمات شهری این است که با شوراهای شهر خود مرتبط هستند و می‌توانند به این واسطه برنامه‌ها را عملی کنند، بنابراین باید از این امکان نهایت استفاده را کرد.

کد خبر 577692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.