شیائومی می‌بند ۷ با نمایشگر بزرگتر رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که شیائومی می بند هفت را با نمایشگر بزرگ‌تر، شارژدهی ۱۴ روزه و در رنگ‌بندی متنوع رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که می بند هفت دارای نمایشگر ۱.۶۲ اینچی AMOLED با تراکم پیکسلی 326ppi است. به لطف استفاده از نمایشگر بزرگ‌تر در این محصول نسبت به محصولات قبل، شیائومی تغییراتی در رابط کاربری نیز اعمال کرده است تا برخی آیکون‌ها را بهبود ببخشد و جلوه‌های بصری جدیدی را به نمایش بگذارد. شیائومی دو رنگ جدید برای بندهای گجت پوشیدنی خود معرفی کرده است تا تعداد رنگ‌ها به شش مورد برسد.

دستبند هوشمند می بند هفت از ۱۲۰ حالت ورزشی پشتیبانی می‌کند، میزان کالری را محاسبه می‌کند و در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گجت پوشیدنی ذکر شده می‌تواند در تمام طول روز ضربان قلب، خواب، استرس، تنفس و موارد مشابه را نظارت کند. شیائومی می بند هفت مانند مدل قبلی تا فشار پنج اتمسفر در برابر نفوذ آب مقاوم است.

انرژی مورد نیاز شیائومی می بند هفت با استفاده از یک باتری ۱۸۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود که در صورت استفاده معمولی تا ۱۴ روز شارژدهی دارد. مدل استاندارد این محصول با قیمت تقریباً ۳۷ دلار و مدل مجهز به تراشه NFC با قیمت تقریباً ۴۴ دلار در دسترس افراد قرار می‌گیرد، البته خریداران اولیه این محصول می‌توانند مدل استاندارد و NFC را به ترتیب با قیمت ۳۵ و ۴۰ دلار خریداری کنند. شیائومی می بند هفت روز ۳۱ مه ۲۰۲۲ وارد بازار چین خواهد شد، هنوز در مورد عرضه بین‌المللی این محصول اطلاعاتی ارائه نشده است.

کد خبر 577676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.