احداث پارک بانوان در مناطق سه‌گانه خرم‌آباد

شهردار خرم‌آباد گفت: شهرداری ارائه خدمات به بانوان را وظیفه خود می‌داند و تلاش دارد هر سه منطقه شهرداری از این امکان بهره‌مند شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید فتوحی در مراسم افتتاح پارک بانوان کوثر با بیان اینکه شهرداری ارائه خدمات به زنان را وظیفه خود می‌داند، اظهار کرد: پارک بانوان کوثر در مساحت ۶۷۰۰ مترمربع و با هزینه ۴۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: این پارک دارای اتاق کودک و مادر، پیست دوچرخه‌سواری، زمین‌های ورزشی پینگ‌پنگ، والیبال و محوطه بازی کودکان است.

شهردار خرم‌آباد با بیان این‌که در راستای خدمت به زنان شهر برنامه‌های دیگری نیز در دستور کار داریم، خاطرنشان کرد: به دنبال احداث پارک بانوان در سطح منطقه دو شهرداری هستیم و تلاش می‌کنیم تا سه منطقه شهرداری از این امکان بهره‌مند شود.

فتوحی در خصوص زمان‌بر شدن عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها، تصریح کرد: بنیه مالی شهرداری ضعیف و سرانه درآمد پایین است، به علاوه خرم‌آباد یک شهر صنعتی نیست و ارزش افزوده زیادی به شهرداری تعلق نمی‌گیرد. این عوامل موجب طولانی شدن عملیات اجرایی برخی پروژه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه با حمایت‌های شورای شهر و تمام کارکنان شهرداری امروز شاهد افتتاح پارک بانوان کوثر هستیم، ادامه داد: در تمام مناطق شهر خرم‌آباد پروژه‌هایی در دست طراحی و احداث است که امیدواریم با تأمین اعتبارات لازم بتوانیم این پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

شهردار خرم‌آباد به پروژه شهربازی کیو اشاره کرد و گفت: عملیات احیا و بازسازی شهربازی کیو پس از ۱۲ سال رکود و تعطیلی از سر گرفته شده است. برای اجرای این پروژه ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است و در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

فتوحی به اجرای برخی پروژه‌ها جهت روان‌سازی و کاهش ترافیک شهر اشاره کرد و افزود: به همین منظور اجرای تقاطع‌های غیرهمسطح در برخی نقاط مختلف خرم‌آباد در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 577661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.