یادآوری حماسه آزادسازی خرمشهر گامی برای حفظ دستاورد انقلاب اسلامی ایران

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: یادآوری حماسه آزادسازی خرمشهر نمونه بارز حفظ دستاورد انقلاب اسلامی برای نسل آینده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد صیرفی‌نژاد با بیان اینکه سوم خرداد، یکی از بارزترین جلوه‌های نصرالهی و یکی از مهمترین و زیباترین روزهای انقلاب اسلامی ایران است، اظهار کرد: فتح و آزادسازی خرمشهر؛ نشانگر غیرت و عظمت ملتی است که در سال‌های آغازین جنگ، با تکیه بر روحیه ولایت پذیری، ایثار و از خودگذشتگی، تمام هستی خود را برای باز پس گیری خاک وطن و صیانت از ناموس و کیان ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی (ص) به میدان خطیر عشق و جانبازی آورد.

وی با اشاره به تلاش و حماسه‌سازی دلاوران و رزمندگان و فرزندان ایران اسلامی برای حفظ ذره ذره‌ی خاک کشور، افزود: دفاع از مردان، زنان و کودکانی که آینده خود را بدون نام ایران تصور نمی‌کردند امروز تبدیل شده به گلزار شهیدانی که در هر شهر و روستا در گذر و تاریخ نقش بسته بر سنگرهاست و مجموعه شهیدان سوم خرداد ۱۳۶۰ الگویی کوچک از ملت مقاوم ایران است که چونان سپهری پر ستاره می‌درخشد.

مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: شادی‌های به یاد ماندنی خودجوش و سراسری پس از آزادسازی خرمشهر، برگ دیگری از این حماسه ملی بود و نشان داد که مردم سراسر اقطار و بلاد ایران اعم از آن که هرگز خرمشهر را به چشم دیده باشند یا نه؛ چگونه از شنیدن خبر این پیروزی ساعت‌ها به دست افشانی و پایکوبی پرداختند و امروز نسل برآمده از رویش‌های انقلاب اسلامی با شهیدان و آرمان‌هایشان پیمان می‌بندند که با همان ایمان راسخ و مستحکم راه نورانی آنان را ادامه داده و انقلاب اسلامی که پرچم عزت و شکوه ملت ایران است را به دست صاحب اصلی آن حضرت ولی‌عصر (عج) بسپارند.

وی ادامه داد: سوم خرداد ماه آزادسازی خرمشهر یادآور از خودگذشتگی ها، رادمردی‌ها و ایثارگری‌های شهدایی است که با تمام هستی خود از کیان ایران اسلامی و تمامیت ارضی این سرزمین دفاع کردند و حاضر نشدند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی به دست دشمن بعثی بیافتد.

صیرفی‌نژاد گفت: همه ما باید ادامه‌دهنده راه این شهدا در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران باشیم و حضور در خانه شهدا برای ما توفیق بزرگی است.

به گزارش ایمنا، مدیر منطقه دو شهرداری اصفهان به همراه معاونان و مدیران منطقه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر به دیدار خانواده شهید والامقام "مهدی عابدی" از شهدای عملیات بیت‌المقدس که ساکن منطقه دو هستند، رفتند.

کد خبر 577651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.