احتمال افزایش آمار مدفون‌شدگان حادثه مترو پل در آبادان+عکس

فرمانده تیم امدادی آتش‌نشان‌های اعزامی اصفهان به آبادان گفت: احتمال اینکه تعداد بیشتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرآتشیار عبدالله علیدادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آتش‌نشانان اصفهان از بدو ورود به شهر آبادان با تجهیزات لازم فعالیت خود را در جهت امدادرسانی به حادثه‌دیدگان در کنار تیم‌های عملیاتی سایر شهرستان‌ها شروع کردند.

وی ادامه داد: امدادگران اصفهانی با استفاده از دستگاه میل‌گردها و آهن‌آلات موجود در محل را بریدند و با خاکبرداری در عمق سه متری سطح زمین دو جنازه را کشف و تحویل عوامل انتظامی و قضائی دادند.

فرمانده تیم امدادی آتش‌نشان‌های اعزامی اصفهان به آبادان تصریح کرد: احتمال اینکه تعداد زیادتری از شهروندان و کارگران در زیر آوار مدفون باشند بسیار زیاد است و با توجه به باریک بودن مسیر، ازدحام جمعیت، آلودگی شدید هوا امکان اینکه سریع‌تر از این امدادرسانی صورت پذیرد ممکن نیست.

وی گفت: در این دو روز آتش‌نشانان اصفهانی دلسوزانه و با کمترین استراحت مشغول امدادرسانی هستند و تعدادی از کارکنان ما آسیب‌های جزئی از ناحیه زانو، کمر و دست دیدند که جای نگرانی نیست.

سرآتشیار علیدادی اظهار کرد: در کل وضعیت و شرایط محل حادثه بحرانی است و وضعیت امدادرسانی به‌احتمال‌زیاد تا چند روز آینده به طول خواهد انجامید که ما امیدواریم بتوانیم با دعای خیر مردم شریف ایران و به خواست خداوند متعال افراد زیر آوار مانده را زنده خارج کنیم.

احتمال افزایش آمار مدفون‌شدگان حادثه مترو پل در آبادان+عکس

احتمال افزایش آمار مدفون‌شدگان حادثه مترو پل در آبادان+عکس

کد خبر 577644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.