حل مشکلات منظریه در گرو انتخاب مدیر پروژه قوی

سرپرست شهرداری شهر شهرکرد با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات منظریه تلاش شود، گفت: به منظور رفع مشکلات منظریه باید یک مدیر پروژه قوی انتخاب شود تا نماینده دستگاه‌ها با همکاری مدیر پروژه مشکلات را بررسی کنند و در صورت نیاز مسائل را به شورای مسکن و مراجع بالاتر ارجاع دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالصادق نجفی امروز_ چهارشنبه چهارم خردادماه_ در جلسه بررسی روند مانور آواربرداری دستگاه‌های اجرایی استان، با بیان اینکه در منظریه با حضور یک دستگاه نمی‌توان اقدام مؤثری انجام داد، اظهار کرد: همه مسئولان باید دست به دست هم دهند تا با هم افزایی بتوان علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها به مردم نیز خدمات بهتری ارائه داد.

وی افزود: برخی اقدامات با امکانات موجود قابل انجام است اما یکسری اقدامات ازجمله تأمین مصالح و تأمین آب و… نیازمند تأمین اعتبار است.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه باید تلاش شود تا مشکلات منظریه رفع شود و کم‌وکاستی باقی نماند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکل شهرداری در حوزه ایجاد و توسعه فضای سبز و کمبود آب است. هیچ‌گونه منبع آبی در منظریه برای استفاده فضای سبز وجود ندارد.

نجفی با بیان اینکه منظریه نباید تنها محلی برای ساخت مسکن باشد، ادامه داد: ساخت مسیل‌ها، پیاده‌روها و فضای سبز باید مدنظر قرار بگیرد و با مدیریت صحیح به نتیجه برسد چراکه افراد بعد از سکونت خواهان دریافت خدمات بیشتر در حوزه‌های مختلف هستند.

وی تاکید کرد: به منظور رفع مشکلات منظریه باید یک مدیر پروژه قوی انتخاب شود تا نماینده دستگاه‌ها با همکاری مدیر پروژه مشکلات را بررسی کنند و در صورت نیاز مسائل را به شورای مسکن و مراجع بالاتر ارجاع دهند.

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: حضور استاندار و مدیران به صورت جهادی در منظریه نشان داد اگر همه دستگاه‌ها تعامل داشته باشند کار به خوبی پیش می‌رود و مشکلات رفع می‌شود.

نجفی با بیان اینکه شهرداری تسطیح و خاک‌ریزی ایجاد فضای سبز را در منظریه انجام می‌دهد، افزود: در حال‌حاضر شهرداری شهرکرد خدمات حمل‌ونقل عمومی، توسعه و نگهداری فضای سبز، آتش‌نشانی و جمع‌آوری زباله و رفت و روب معابر را انجام می‌دهد اما مراحل تکمیل و آماده‌سازی منظریه با شهرداری نیست.

کد خبر 577641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.