آغاز عملیات احداث ۲ پارک در منطقه ۸ کرج

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث دو پارک محله‌ای به مساحت‌های ۲۶۰۰ و ۱۵۰۰ مترمربع در این منطقه خبر داد.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به آغاز عملیات احداث پارک محله‌ای در سه‌راه حسن‌آباد، اظهار کرد: این پارک با مساحتی بالغ بر ۲۶۰۰ متر مربع در حال احداث است و در حال حاضر عملیات جدول‌گذاری آن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه به‌زودی عملیات محوطه‌سازی پیاده‌راه‌ها و نصب لوازم تندرستی پارک محله‌ای سه‌راه حسن‌آباد انجام خواهد شد، افزود: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری توسعه کمی و کیفی امکانات بوستان‌های سطح شهر و ایجاد دسترسی رفاهی برای شهروندان به ویژه در نقاط کم‌برخوردار است.

مدیر منطقه هشت شهرداری کرج از آغاز عملیات احداث پارک محله‌ای در انتهای خیابان تربیت ۹ حسن‌آباد خبر داد و خاطرنشان کرد: این پارک محله‌ای با مساحتی بالغ بر ۱۵۰۰ متر مربع در حال احداث است و پس از مرحله خاک‌برداری، اجرای جدول‌گذاری، محوطه‌سازی پیاده‌روها، اجرای کفپوش، فضاسازی فضای سبز، راه‌اندازی پیست دوچرخه‌سواری و نصب لوازم تندرستی در دستور کار شهرداری است.

وی با تاکید بر اهمیت توسعه فضاهای سبز شهری و احداث پارک‌های محله‌ای، گفت: وجود پارک‌ها و فضای سبز در محله‌ها به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین عوامل پایداری و توسعه حیات طبیعی و انسانی در شهرنشینی امروز به‌شمار می‌رود.

کد خبر 577602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.