مراسم توپ طلای۲۰۲۲ چه زمانی برگزار می‌شود؟

رویدادی که طی دهه گذشته تحت سلطه مسی و رونالدو بوده، حالا جذاب‌تر از همیشه دنبال می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، شاید هیجان‌انگیزترین اتفاق در طول سال برای بازیکنان و هواداران، رویداد «توپ طلا» باشد که در آن برترین‌های سال عناوین فردی خود را دریافت می‌کنند.

روز سه‌شنبه مجله «فرانس فوتبال» اعلام کرد که رویداد توپ طلای امسال در هفدهم اکتبر ۲۰۲۲ و چند هفته قبل از جام جهانی قطر برگزار می‌شود. بسیاری پیش‌بینی می‌کنند که امسال نیز رقابت میان رونالدو و مسی نخواهد بود و این دو ستاره دنیای فوتبال که به مدت یک دهه تمام عناوین فردی را کسب کردند، آرام‌آرام به دوران افول خود نزدیک می‌شوند.

با توجه به اینکه امسال جایزه توپ طلا به هیچ یک از دو ستاره پرتغالی و آرژانتینی نمی‌رسد، بازیکنان دیگری هستند که با نمایش‌های درخشان خود در طول فصل اخیر، می‌توانند از جدی‌ترین شانس‌های کسب عنوان برترین بازیکن سال باشند.

مجله فرانس فوتبال تأیید کرد که نامزدها در دوازدهم آگوست ۲۰۲۲ اعلام خواهند شد. رئال مادرید در این فصل با قدم زدن به سمت موفقیت در لالیگا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با شکست دادن پاری‌سن‌ژرمن و منچسترسیتی، راه شگفت‌انگیزی را طی کرده و کریم بنزما به عنوان اصلی‌ترین رکن موفقیت این باشگاه، از جدی‌ترین شانس‌های کسب توپ طلا است.

بدون شک بازیکنان دیگری نیز درحال‌حاضر شانس کسب عنوان توپ طلا را دارند و بنزما رقیب بدون منازع نخواهد بود. سادیو مانه و محمد صلاح دو بازیکن لیورپول هستند که در صورت قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌توانند شانس خود را افزایش دهند. همچنین رابرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ و کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن نیز می‌توانند نامزدهای بعدی کسب جایزه باشند.

کد خبر 577587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.