سوارز به‌دنبال هم‌تیمی‌شدن با مسی

با تمام شدن مدت قرارداد مهاجم تیم ملی اروگوئه با اتلتیکومادرید، او به‌دنبال یک باشگاه جدید است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، لوئیس سوارز ستاره اروگوئه‌ای می‌داند که قرارداد بعدی او می‌تواند آخرین قرارداد بزرگ در دوران حرفه‌ای فوتبالش باشد و در تصمیم‌گیری برای آخرین حرکت خود در دنیای فوتبال به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای است.

سوارز پس از دو فصل حضور در اتلتیکو مادرید، حالا به عنوان یک بازیکن آزاد از این تیم جدا خواهد شد و گزینه‌های متعددی نیز روی میز دارد. با این حال وی اعلام کرده که عجله‌ای برای تصمیم‌گیری در این خصوص ندارد و با حوصله روی این موضوع فکر خواهد کرد.

باشگاه اینتر میامی در لیگ ام‌ال‌اس در آمریکا یکی از تیم‌هایی است که به جذب سوارز علاقه دارد و بعید نیست که این بازیکن نیز انتقال به آمریکا را در نظر بگیرد. این باشگاه که درحال‌حاضر گونزالو هیگواین را نیز در اختیار دارد، امیدوار است با جذب سوارز در نیم فصل دوم بتواند راه صعود به مرحله پلی‌آف را هموار کند.

مهاجم ۳۵ ساله فعلی اتلتیکو مادرید پس از دوران موفقیت‌آمیز خود در بارسلونا، بدون‌شک دوست دارد دوباره با لیونل مسی متحد شود و صحبت‌هایی نیز درخصوص پیوستن ستاره آرژانتینی به تیم آمریکایی مطرح شده است. حتی لوئیس سوارز نیز به شایعات بیش از پیش دامن زد و شخصاً درباره احتمال رخ دادن چنین اتفاقی صحبت کرد.

سوارز در مصاحبه‌ای گفته است: چند سال دیگر با مسی بازی کنم؟ بدون شک دوست دارم که این اتفاق بیفتد؛ چراکه ما هم در داخل و هم در خارج از زمین رابطه بسیار خوبی با هم داشتیم. بعید نیست که روزی یک بار دیگر مسیر من و مسی یکی شود و کاملاً از این مسئله استقبال می‌کنم.

مهاجم سابق تیم‌های لیورپول و بارسلونا باید تا ۳۰ ژوئن صبر کند تا رسماً بازیکن آزاد شود. به این ترتیب او قادر خواهد بود تا طی یک انتقال آزاد به تیم جدیدی بپیوندد.

لوئیزیتو تقریباً یک ماه فرصت دارد تا در مورد آینده خود تصمیم بگیرد، اما انتقال به MLS احتمالاً اولین انتخاب او نخواهد بود چرا که وی همچنان علاقه مند به بازی در بالاترین سطح فوتبال اروپاست: میراث بزرگی در اسپانیا به جا گذاشته‌ام و به دوران حرفه‌ای خود در این کشور افتخار می‌کنم. پیشنهاداتی در این کشور دریافت کرده‌ام و در حال تجزیه و تحلیل آن‌ها هستم. دوست دارم به باشگاه سطح بالایی بپیوندم که به من کمک کند تا در همین سطح از فوتبال بمانم و بازی کنم.

کد خبر 577575

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.