لزوم تسریع اجرای پروژه‌های زودبازده در حاشیه شهر

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مصوبه شورای اسلامی شهر برای پروژه‌های زودبازده و مشوق توسعه در حاشیه شهر تصویب شده است و فرآیند اجرایی شدن این مصوبه در بدنه شهرداری با وقفه‌هایی همراه بود که در ماه‌های گذشته شاهد تسریع در این فرایندها و پیشرفت پروژه‌ها هستیم.

حسن موحدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به روند پیگیری پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه در مشهد، اظهار کرد: اساس و پایه پروژه‌های زودبازده و پیشران توسعه، خواست و مطالبه مردمی است به دلیل اینکه اولویت شورای ششم، جلب رضایت شهروندان است، در حال حاضر پروژه‌ای احتمال دارد برای شهرداری در اولویت نباشد، اما بنا به خواست مردم در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زودبازده سال گذشته پیشرفت خوبی داشته است، ادامه داد: کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر نیز عزم راسخ و جدی در این خصوص دارد و جلسات مستمر و بازدیدهای میدانی از سطح مناطق و پروژه‌ها در برنامه خود قرار داده است.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر برای پروژه‌های زودبازده و مشوق توسعه در حاشیه شهر تصویب شده است و فرایند اجرایی شدن این مصوبه در بدنه شهرداری با وقفه‌هایی همراه بود که در ماه‌های اخیر شاهد تسریع در این فرایندها و پیشرفت پروژه‌ها هستیم.

وی با تاکید بر اینکه همت مدیریت شهری بر این است که بخش عمده پروژه‌های زودبازده را امسال به سرانجام برساند، خاطرنشان کرد: بعضی پروژه‌ها نیازمند مطالعات و تملک است که اجرایی شدن آن زمان‌بر خواهد بود، در عین حال پیگیر هستیم که نیازهای شهروندان را پاسخ دهیم.

موحدیان در خصوص اهتمام شهرداری‌های مناطق نسبت به اجرایی شدن پروژه‌های زودبازده، گفت: پیگیری و رصد پیوسته کمیسیون ویژه ساماندهی حاشیه شهر سبب شده است تا شهرداری‌های مناطق نیز نسبت به پروژه‌های زودبازده اهتمام ویژه‌تری داشته باشند، بازدیدهای میدانی نمایشی نداریم و به طور جدی پیگیر اجرایی شدن مصوبات هستیم.

کد خبر 577570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.