شهادت، آرزوی نیروهای مسلح است

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به سقوط جنگنده F7 گفت: خلبانانی که به شهادت رسیدند در حال عملیات و آمادگی رزمی بودند زیرا ما هنوز با هجمه‌های دشمن مواجه هستیم و دشمن به صورت مفرط و مداوم علیه ما توطئه می‌کند.

امیر سرتیپ دوم سیاوش میهن‌دوست، در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای سقوط جنگنده F۷ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: خلبانان ما در راستای فرمایشات مولی‌الموحدین که می‌فرمایند «اگر طالب صلحی آماده جنگ باش.» در کنار سایر همرزمان خود به صورت ۲۴ ساعته تمرین‌های تاکتیکی و عملیاتی را برای اجرای عملیات و دفاع از اسلام، ولایت و کیان اسلامی انجام می‌دهند و آماده هستند.

وی ادامه داد: خلبانانی که به شهادت رسیدند در حال عملیات و آمادگی رزمی بودند زیرا ما هنوز با هجمه‌های دشمن مواجه هستیم و دشمن به صورت مفرط و مداوم علیه ما توطئه می‌کند، اما نکته حائز اهمیت این است که این خلبانان در روز سوم خرداد به شهادت رسیدند؛ روزی که آزادسازی خرمشهر و عملیات فتح‌الفتوح خرمشهر به نتیجه رسید و آن روزی بود که در اوج ناامیدی دل امام راحل (ره) و قلب نازنین مقام ولایت شاد شد.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: این دو شهید ارتش نیز به شهدای همرزم خود پیوستند و این افتخاری بزرگ و سعادتمندانه بود. امیدواریم شهدا دعا کنند که ما نیز در چنین روزهایی به شهادت برسیم که آرزوی تک‌تک اعضای نیروهای مسلح است.

کد خبر 577561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.