حریق هولناک کارگاه طلاسازی در بازار اصفهان+جزئیات

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق یک کارگاه طلاسازی در بازار اصفهان، خبر داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۵:۱۹ صبح امروز _چهارشنبه چهارم خردادماه_ استشمام بوی دود در بازار اصفهان، انتهای کوچه یخچال به سازمان آتش‌نشانی اعلام و بلافاصله ایستگاه شماره ۱۷ آتش‌نشانی به محل گزارش شده اعزام شد.

وی با بیان اینکه با تفحص سریع، محل حادثه که یک کارگاه طلاسازی بود پیدا شد، افزود: این کارگاه طلاسازی با موقعیتی خاص و دسترسی سخت در انتهای یکی از سالن‌های تودرتوی بازار، طعمه حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اگر دقایقی دیرتر محل حریق یافت می‌شد، سراها و مغازه‌های جانبی را نیز درگیر می‌کرد، ادامه داد: در این کارگاه طلاسازی ۱۱ سیلندر ۱۱ کیلویی گاز، دو سیلندر اکسیژن و کمپرسور باد وجود داشت و در صورت وقوع انفجار هر یک از کپسول‌ها، این حادثه می‌توانست با تلفات جانی برای آتش‌نشانان همراه باشد.

وی با بیان اینکه ایستگاه‌های شماره چهار، پنج، ۹ و ۱۷ به همراه افسران کشیک در محل حادثه حضور داشتند و در کمترین زمان ممکن حریق اطفا شد، خاطرنشان کرد: این حادثه تلفات جانی نداشت اما کارگاه مذکور صددرصد دچار سوختگی شد؛ خوشبختانه این حریق قبل از رسیدن به مغازه‌های جانبی و سقف بازار که از چوب است، مهار شد.

کد خبر 577531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.