کنترل وضعیت امنیتی منطقه حادثه ریزش ساختمان متروپل از سوی سردار اشتری

فرمانده انتظامی استان خوزستان با حضور میدانی در محل ریزش ساختمان متروپل گفت: مأموران پلیس برای انتظام‌بخشی و تأمین امنیت درصحنه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار سیدمحمد صالحی با حضور در محل حادثه ساختمان ۱۰ طبقه شهرستان آبادان، اظهار کرد: تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم حادثه دل‌خراشی که در شهرستان آبادان به وقوع پیوست و منجر به جان باختن و مصدومیت تعدادی از مردم خوب و عزیز شهرستان آبادان شد.

وی افزود: به‌محض اطلاع از وقوع این حادثه حسب وظیفه و دستور سردار فرمانده محترم فراجا، بلافاصله فرمانده انتظامی شهرستان و بلافاصله این‌جانب درصحنه حضور پیدا کردیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان تصریح کرد: هم‌اکنون مجموعه انتظامی استان خوزستان در آماده‌باش صد درصد هستند و کلیه واحدهای امدادی، عملیاتی، انتظامی و واحدهای ترافیکی درصحنه حضور دارند و کار تسهیل در تردد و روان‌سازی را برای خودروهای امدادی انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه مأموران عملیاتی و انتظامی برای انتظام بخشی و تأمین امنیت درصحنه حضور دارند، گفت: تمام تلاش ما این است که یک فضای امن و آرام ایجاد بکنیم تا همکاران خوب و پرتلاش در دیگر واحدهای امدادی بتوانند خدمات خود را به نحو احسن انجام بدهند.

سردار صالحی با اشاره به اینکه حسب دستور سردار فرمانده فراجا تا پایان کار نیروها حضورداشته باشند و امنیت مطلوبی را برای شهروندان عزیز فراهم کنیم، تصریح کرد: سردار اشتری مدام وضعیت را رصد و کنترل می‌کنند و با ما در ارتباط هستند و در خصوص تأمین نیازمندی‌ها اقدامات اساسی انجام شده و برای تأمین امنیت مردم عزیز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.

وی گفت: از مردم خوب شهرستان آبادان خواهش داریم که از مراجعه به محل حادثه خودداری کنند واحدهای امدادی بتوانند بدون دغدغه به وظایف خود اقدام کنند.

به گزارش ایمنا، عملیات آواربرداری از ساختمان برج‌های دوقلوی متروپل در آبادان که روز گذشته فروریخت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 577420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.