هویت جسد مالک ساختمان مترو پل تأیید شد/شهرداران فعلی و سابق آبادان بازداشت شدند

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان گفت: تا این لحظه ۱۰ نفر از عوامل اصلی دخیل بروز حادثه ساختمان تجاری متروپل همچنین شهرداران فعلی و سابق آبادان که در اجرای پروژه نیز دخیل بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، صادق جعفری چگنی اظهار کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، دستور بازداشت نامبرده و تعدادی از متخلفان و مسببان حادثه از سوی مرجع قضائی صادر شده بود که تعدادی از آن‌ها بازداشت شده‌اند.

وی گفت: با توجه به کشف اسناد هویتی حسین عبدالباقی، مالک برج مترو پل و یکی از متهمان اصلی پرونده در البسه یکی از قربانیان حادثه که غیرقابل تشخیص بوده، دستورات مقتضی برای تشخیص هویت متوفی از طریق واحد تشخیص هویت فراجا و پزشکی قانونی صادر شد که درنهایت هویت وی مورد تأیید قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان تصریح کرد: تا این لحظه ۱۰ نفر از عوامل اصلی دخیل بروز حادثه ساختمان تجاری متروپل همچنین شهرداران فعلی و سابق آبادان که در اجرای پروژه نیز دخیل بودند دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، ساعت ۱۲: ۳۰ ظهر دوم خرداد ساختمان تجاری ۱۰ طبقه مترو پل در شهرستان آبادان منطقه ته‌لنجی امیری فروریخت. ساختمان برج‌های دوقلوی مترو پل به‌عنوان بزرگ‌ترین و کامل‌ترین مجموعه پزشکی، اداری، تفریحی، تجاری و پارکینگ طبقاتی در منطقه جنوب خوزستان در مراحل پایانی قرار داشت که بنابه دلایل فنی، متوقف شده بود.

کد خبر 577415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.