نرم افزار مشاور املاک ایرانی | یک دستیار همه‌کاره برای آژانس‌های املاک

با نرم افزار CRM املاک، بنشینید پشت میز و بگذارید کارها خودشان انجام شوند.

نرم افزار CRM املاک همه معاملات و فایل‌های شما را پیگیری می‌کند. درست شنیدید. ما در مورد یک نرم افزار جانبی مشاور املاک صحبت می‌کنیم که قرار است بهترین دستیار در آژانس شما باشد و مهم‌تر از همه اینکه تولید یک شرکت ایرانی است و به زبان فارسی (و با پشتیبانی مادام‌العمر) ارائه می‌شود.

نرم افزار CRM املاک …؟

دیگر دوره ورق زدن سررسید و کاغذ و قلم تمام شده؛ بازار املاک دیگر مثل قدیم نیست. حالا کمتر کسی روی صندلی می‌نشیند و تسبیح می‌اندازد تا شما سرِ فرصت سررسیدتان را ورق بزنید و مورد ایده آل را پیدا کنید.

فرقی نمی‌کند با مالک طرف باشید، یا خریدار یا مستأجر… این روزها آن‌قدر سر همه شلوغ است که وقت نمی‌کنند معطل شما بمانند. از طرفی این سیستم باعث می‌شود قول و قرارهایتان را فراموش کنید. این شمایید که باید پیگیر باشید و بفروشید.

اما چرا می‌گوئیم CRM چاره کار شماست؟

CRM مخفف عبارت Customer Relationship Management بوده و ارتباطات شما با مشتریان را مدیریت می‌کند. آژانس‌های املاک از CRM برای مدیریت فایل‌ها، سازماندهی فرایند فروش، بهبود کارایی و مدیریت روابط با مشتری‌هایشان استفاده می‌کنند. حتماً می‌دانید روابط خوب با مشتری همان چیزی است که به شما کمک می‌کند آژانس برگزیده بازار املاک باشید.

کاربرد نرم افزار CRM در حوزه ملک و املاک

این روزها جایگاه CRM به عنوان بهترین نرم افزار برای مدیریت املاک ثابت شده و به خوبی در این صنف جا افتاده. این پلتفرم تمام اطلاعات مربوط به مخاطب را در یک سیستم سازماندهی شده نگه می‌دارد و کارهای روزمرۀ مشاورین را روی روال می‌اندازد.

با این نرم افزار، بدون نیاز به کاغذبازی‌های قدیم، می‌توانید برای سرمایه‌گذاران، خریداران، مستأجران و سازندگان کانال‌های جداگانه ایجاد کرده و همه‌چیز را ثبت کنید.

هر وقت که بخواهید هم با یک جستجوی ساده و در کمتر از ۱ ثانیه، بین کانال‌ها جابه‌جا می‌شوید و بین ده‌ها و شاید صدها فایل، مورد مناسب با نیاز هر مشتری را پیدا و معرفی می‌کنید.

  1. مشاهده مراحل مختلف خرید

هر مشتری ممکن است در مرحله خاصی از خرید یا فروش ملک خود باشد. یکی فقط اطلاعات ملک را تلفنی از شما شنیده. یکی حضوری در دفتر و با شما صحبت کرده. یکی از ملک بازدید کرده. یکی قولنامه نوشته و بخشی از مبلغ را پرداخت کرده.

یادداشت کردن همه این‌ها به صورت دستی یا به خاطر سپردنشان، حتی کار حضرت فیل هم نیست!

CRM املاک موقعیت هر مشتری تا عقد قرارداد نهایی را به شما نشان می‌دهد. این ویژگی، هدایت مشتری به مرحله بعدی را آسان می‌کند و با هشدارهای به موقع، اقدامات لازم را به شما یادآوری می‌کند.

  1. بررسی جزئیات هر ملک در چند ثانیه

نرم افزار CRM املاک تمام اطلاعات مربوط به یک فایل را در یک محیط ساده جمع‌آوری می‌کند. یعنی هر زمان که مشتری وارد بنگاه شد یا تماس گرفت، تمام جزئیات یک ملک با یک کلیک در دسترس شما خواهد بود.

  1. پیگیری و یادآوری اقدامات

پیام‌ها و یادآوری‌های اتوماتیک، نظم و سرعت کار املاک را بیشتر می‌کند. هم‌زمان آسایش فکری بیشتری برایتان به دنبال دارد. با این نرم افزار فایلینگ املاک هیچ تماسی فراموش نمی‌شود، هیچ علاقه‌مندی علاقه‌اش به ملک را از دست نمی‌دهد و هیچ خریداری اصطلاحاً نمی‌پرد!

  1. تحلیل عمیق معاملات

وقتی تمام اطلاعات مربوط به معاملات در یک دیتابیس (یا پایگاه داده) جمع‌آوری شود، یعنی شما یک دایره‌المعارف املاک دارید! می‌توانید به هر سؤال چالش‌برانگیزی پاسخ دهید:

· احتمال شکست یک معامله در کجا بیشتر است؟

· معمولاً زمان چرخه فروش ملک چقدر است؟

· چه کارها و فعالیت‌هایی بهترین نتیجه را دارند؟

· و…

  1. گزارش‌های هوشمندتر

متغیرهای زیادی بر فروش یا اجاره املاک تأثیر می‌گذارند، مثل قیمت ملک، وام، موقعیت مکانی، کمیسیون، کارمزد فروش و…

بررسی و کنترل همه این پارامترها به صورت دستی و غیر اتوماتیک می‌تواند مثل یک کابوس باشد.

نرم افزار CRM املاک با توجه به معیارهای کلیدی برای هرکدام از فایل‌ها، گزارش‌ها و نمودارهای جذابی به شما ارائه می‌دهد. این اطلاعات سرعت و دقت هر کارشناس فروش را به طرز قابل توجهی بیشتر کرده و احتمال عقد قرارداد با هر مشتری را چند برابر می‌کند.

  1. ارائه مشاوره مخصوص به هر مشتری

مشاورین املاک برای درگیر نگه داشتن مشتریان باید به طور مداوم با آن‌ها در تماس باشند. حالا اگر همیشه اطلاعات مشتریان جلوی چشمشان باشد، می‌توانند به هرکدام مشاوره خاصی ارائه دهد. این یعنی برقراری ارتباط منحصربه‌فرد و شخصی‌سازی‌شده برای هر مشتری.

انتخاب CRM مناسب برای مشاورین املاک و مستغلات

درست مثل پیدا کردن خانه مناسب برای مشتریان، خیلی مهم است که بهترین نرم افزار املاک را برای آژانس خود انتخاب کنید.

طبیعتاً نرم افزاری خوب است که کار با آن ساده باشد، در زمانی کوتاه بتوانید روی آن مسلط شوید، قیمتش هم خوب باشد و خیلی هم شلوغ و گیج کننده نباشد.

در حوزه املاک و مستغلات، هر دقیقه اهمیت دارد. بنابراین باید به دنبال یک سیستم CRM باشید که بدون نیاز به هفته‌ها آموزش بتوانید کار با آن را شروع کنید. سیستمی که در کمتر از چند دقیقه راه‌اندازی شود و همان روز بتوانید به استفاده از آن بپردازید.

یک نرم افزار CRM املاک باید قابلیت زمان‌بندی دقیق و هشدارهای متنوع داشته باشد تا نگرانی مشاورین کمتر و کمتر شود. این‌طوری می‌توانید فقط روی مذاکره و بستن قرارداد تمرکز کنید. این یعنی قراردادهای بیشتر و باکیفیت‌تر در طول سال! و نکته مهم‌تر اینکه این نرم افزار باید روی موبایل و تبلت هم اجرا شود تا همیشه در دسترس شما باشد. همچنین حتی‌الامکان با نرم‌افزارهای موردنظر شما قابل ادغام باشد تا مدیریت همه چیز ساده‌تر و سریع‌تر شود.

نرم افزار CRM دیدار، مطمئن و کارآمد

آژانس‌هایی که به دنبال بهترین نرم افزار املاک هستند، باید به دنبال بهترین تجربه‌ها باشند. مشاورین املاکی که با آن‌ها صحبت کردیم، نرم افزار CRM دیدار را پیشنهاد دادند، چون بهترین و کارآمدترین تجربه‌ها را خلق کرده است. آنچه که ما باور داریم دلیل استقبال مشاورین املاک از سراسر ایران از CRM دیدار بوده، همین تجربه‌های عالی و ادامه‌دار است.

CRM املاک دیدار همه چیزهایی که مشاورین این حوزه برای ایجاد، مدیریت و حفظ روابط معنادار و موفق با مشتریان خود لازم دارند را ارائه می‌دهد. با این ابزار می‌توانید اطلاعات مربوط به املاک و مستغلات را به راحتی ایجاد و سازماندهی کنید و با توجه به موقعیت افراد تا قرارداد نهایی، از تداوم روابط خود با خریداران و فروشندگان مطمئن باشید.

برای اطلاعات بیشتر درباره CRM املاک شرکت دیدار به آدرس زیر مراجعه کنید :

didar.me/real-estates

کد خبر 577397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.