وحدت و همدلی کلید واژه موفقیت و پیروزی است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: خرمشهرهای بسیاری در پیش روی داریم که برای فتح خاک‌ریزها در آن‌ها باید نگاهمان را از دایره مسائل شخصی و گروهی فراتر برده و به افق‌های بلندی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف شده است، بنگریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد آخوندی امروز -سوم خردادماه- در شصت‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در نطق پیش از دستور خود، اظهار کرد: سوم خرداد روز عزت و شرف و ایثار است، روزی که نقش مهم و تأثیرگذاری در استواری و ثبات نظام جمهوری اسلامی و تغییر در وضعیت و سرنوشت دفاع مقدس داشت.

وی ادامه داد: ملت شهی پرور ایران در ۳۴ روز دفاع و ۱۹ ماه مقاومت برای بازگرداندن پاره تن خود به میهن اسلامی، یکپارچه سپر شدند و تمام قد ایستادند تا به اذن الهی طعم شکست و خواری را به متجاوزان و ظالمان بچشانند. امروز بعد از گذشت ۴۰ سال از این رویداد بزرگ، ایران اسلامی با زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی بر فراز قله افتخار ایستاده و مقاوم‌تر از گذشته در حال هموارسازی مسیر برای ظهور است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: سوم خرداد سال روز فتح خرمشهر که پیوند خورده با نام و یاد شهیدان است را باید گرامی بداریم، باید بدانیم که همچنان در سنگر مبارزه قرار داریم، شاید میدان مبارزه تغییر کرده باشد، اما جبهه همان جبهه است و دشمن کینه‌توزتر از گذشته به دنبال ضربه زدن به این مردم و انقلاب است. در این مسیر به عنوان نمایندگان مردم تهران در شورای اسلامی شهر که امانتی خطیر را بر عهده گرفتیم و وظیفه داریم که فارغ از هر گونه اختلاف و دسته‌بندی راه را برای خدمت‌رسانی به مردم هموار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه پیش‌رو وحدت و همدلی است که کلید واژه موفقیت و پیروزی خواهد بود، دسته‌بندی، گروه بندی، اختلاف و توجه به حواشی سد بزرگی در راه خدمت‌رسانی به مردم خواهد بود، مردمی که با امید به فردایی بهتر به نمایندگان خود در شورای اسلامی شهر اعتماد کردند و خواستار دریافت خدمات شایسته‌ای هستند.

آخوندی افزود: خرمشهرهای بسیاری در پیش روی داریم که برای فتح خاک‌ریزها در آن‌ها باید نگاهمان را از دایره مسائل شخصی و گروهی فراتر ببریم و به افق‌های بلندی که برای نظام مقدس جمهوری اسلامی تعریف شده است، بنگریم، توجه به حواشی در شرایط کنونی برای انقلاب ثمره‌ای به همراه نخواهد داشت و خدمت به مردم را دچار اختلال خواهد کرد.

وی گفت: چهل سال پیش مردم و مسئولان لباس رزم بر تن کردند و با چنگ و دندان خرمشهر را به ایران بازگرداندند؛ امروز نیز باید لباس رزم بر تن کرد، چرا که دشمنی‌ها با مردم و انقلاب پیچیده‌تر و گستاخانه‌تر شده و این وظیفه را سنگین‌تر کرده است.

کد خبر 577329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.