نگاهی به بروکرهای آلپاری و لایت فارکس و بررسی مختصر آنها

یکی از بروکر های نام آشنا در زمینه‌ی فارکس، لایت فارکس است. این بروکر که به تازگی نام خود را به لایت فاینانس تغییر داده است، در سال ۲۰۰۵ و در جزایر مارشال، به ثبت رسیده است.

از آن زمان تاکنون، این بروکر به ارائه خدمات مالی به کاربران خود مشغول است. این بروکر برای ایرانیان متمایز تر از دیگر بروکر ها می‌باشد. علت این موضوع نیز پشتیبانی از زبان فارسی و ارائه خدمات به کاربران ایرانی می‌باشد. در ادامه بیشتر با این بروکر آشنا خواهیم شد و دارایی‌های مالی ارائه شده در این بروکر را باهم بررسی خواهیم نمود. لطفاً تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

آیا بروکر لایت فارکس ورود قابل اعتماد است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران هنگام ثبت نام در لایت فارکس با آن مواجه می‌شوند، این می‌باشد که آیا این سایت معتبر است؟ در جواب این سوال باید چند پاسخ ارائه داد. پاسخ نخست، این می‌باشد که این بروکر از سال ۲۰۰۵ تاکنون فعالیت می‌کند. این میزان سابقه و فعالیت اگر بدون شفافیت انجام شده باشد، قطعاً بدون دوام خواهد بود. بنابراین حضور بروکر لایت فارکس تاکنون در بازارهای مالی، خود یک منبع قابل اعتماد می‌باشد. مورد دوم، پشتیبانی از زبان فارسی می‌باشد که بسیاری از کاربران و معامله گران ایرانی، برای معاملات خود دنبال آن می‌باشند. معامله گران به راحتی و به زبان فارسی می‌توانند مشکلات خود را بیان کنند و منتظر پاسخ به زبان فارسی باشند. بنابراین با تمام ارزیابی‌های فوق و اینکه کاربران زیادی در این بروکر فعالیت می‌کنند، می‌توان این بروکر را قابل اعتماد توصیف کرد.

لایت فارکس دارای چه حساب‌هایی می‌باشد؟

قبل از بیان این موضوع، باید گفت که لایت فارکس، یک بروکر در زمینه‌ی فارکس می‌باشد. بنابراین دارایی‌های مالی ارائه شده در این بروکر، غالباً در بخش فارکس می‌باشند. جفت ارز، شاخص‌ها، سهام شرکت‌های بزرگ، کالاها، انرژی، ارزهای دیجیتالی و … از جمله دارایی‌هایی می‌باشد که این بروکر به ارائه آن‌ها می‌پردازد. همچنین در بخش حساب‌ها نیز این بروکر دو حساب کلاسیک و ECN ارائه می‌دهد. هر کدام از این حساب‌ها، دارای ویژگی‌های خاص خود می‌باشند. میزان اسپرد در این حساب‌ها متغیر است. همچنین در حساب ECN کمیسیون دریافت می‌شود در حالی که در حساب کلاسیک، هیچ کمیسیونی از معامله‌گر دریافت نمی‌شود.

نگاهی به بروکرهای آلپاری و لایت فارکس و بررسی مختصر آنها

در انتهای این مقاله، باید گفت که لایت فارکس، از جمله بروکر هایی می‌باشد که کاربران ایرانی زیادی را به خود جذب کرده است. بنابراین، یک مرجع مناسب و قابل اعتماد برای معامله‌گری برای کاربران ایرانی می‌باشد. زبان فارسی و پشتیبانی و پاسخگویی به این زبان، یک ویژگی بسیار مهیج برای کاربران ایرانی می‌باشد که نمونه‌ی آن در کمتر سایتی دیده می‌شود. در انتهای این مقاله امیدواریم از خواندن آن رضایت خاطر داشته باشید.

یکی از معروف ترین و سابقه دار ترین بروکر هایی که در فارکس فعالیت می‌کند، آلپاری می‌باشد. این بروکر در سال ۱۹۹۸ تأسیس شد و از آن سال تاکنون، به ارائه خدمات مالی به افراد در سراسر جهان مشغول می‌باشد. این بروکر به دلیل داشتن حساب‌های معاملاتی متنوع و خدمات شفاف مالی، مشهور می‌باشد. نکته‌ی جالب درباره ی این بروکر، فعالیت تعداد زیادی از معامله گران ایرانی در آن می‌باشد. علت این موضوع، پشتیبانی از زبان فارسی در این بروکر می‌باشد. در ادامه می‌خواهیم بیشتر با این مجموعه آشنا شویم و از حساب‌های معاملاتی متنوع در آن باخبر شویم.

نگاهی به بروکرهای آلپاری و لایت فارکس و بررسی مختصر آنها

حساب‌های مختلف معامله‌گری در آلپاری

در بروکر آلپاری، تعدادی حساب معاملاتی وجود دارد. حساب اول، تحت عنوان نانو می‌باشد. در این حساب که همان استاندارد می‌باشد، می‌توانید به جای دلار، از سنت برای معاملات خود استفاده نمائید. به عبارتی تمام ارقام و سود و ضررها در این حساب به سنت بیان می‌شود که باعث کاهش ریسک در معاملات می‌شود. نکته‌ی مهم در این موضوع، این می‌باشد که هر دلار، ۱۰۰ سنت است. حساب دوم در این بروکر، حساب استاندارد است. این حساب اغلب به عنوان حساب پایه در بروکر ها استفاده می‌شود. در این حساب، اسپرد متوسط بوده و کمیسیونی نیز دریافت نمی‌شود. همچنین بیشترین نمادهای قابل معامله در این حساب وجود دارد. حساب سوم، حساب ECN بوده که شرایط متنوع‌تری برای تریدر های حرفه ای تر ارائه می‌شود. اسپرد در این حساب کم بوده و مقدار کمی کمیسیون نیز دریافت می‌شود. لوریج یا اهرم موجود در این حساب، ۱:۳۰۰۰ است.

حساب چهارمی که در بروکر آلپاری وجود دارد، Pro ECN می‌باشد. اسپرد کمتر از حساب ECN و کمیسیونی بین ۳ الی ۵ دلار، از جمله ویژگی‌های این حساب معاملاتی می‌باشد.

دارایی‌های قابل معامله در بروکر آلپاری

یک شاخص مهم که برای بسیاری از تریدر ها و معامله گران حیاتی می‌باشد، نمادهای قابل معامله در بروکر می‌باشد. آلپاری با ارائه طیف وسیعی از دارایی‌های مالی، توانسته نیاز معامله گران در این سطح را برطرف کند. عمده فعالیت این بروکر، در بازار فارکس می‌باشد. بنابراین وسیع‌ترین دارایی‌ها در این بازار ارائه می‌شود. بروکر آلپاری دارای ۴۶ جفت ارز، طلا و نقره، نفت برنت، شاخص سهام مانند نزدک، ارز دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و سهام شرکت‌های بزرگ دنیا مانند کوکاکولا و اپل برای معامله می‌باشد. بنابراین می‌توان این بروکر را از نظر داشتن دارایی‌های مالی، بزرگ توصیف کرد.

بروکر آلپاری برای ایرانیان، یک مجموعه‌ی مناسب مالی برای معامله‌گری می‌باشد. پشتیبانی از زبان فارسی و ارائه روش‌های متنوع در واریز و برداشت وجه و سابقه طولانی مدت این برند، باعث جذب مشتری‌های زیادی شده است. همینطور قرار داشتن حجم وسیعی از دارایی‌های مالی، باعث شده افراد زیادی مایل به معامله درون این بروکر شوند. اگر علاقه مند به فراگیری مطالب مالی هستید و می‌خواهید بیشتر درباره ی آن‌ها بدانید، همچنین برای اطلاع از نحوه واریز و برداشت بروکر آلپاری به لینک مشخص شده مراجعه کنید.

کد خبر 577273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.