بهترین هدایا برای دانشجویان در سال ۲۰۲۲

برای خریدن هدیه برای دانشجویان باید در کنار در نظر گرفتن علاقه آنها، رشته و تخصص آنها را نیز در نظر بگیریم.

خریدن هدیه برای دانشجویان می‌تواند تأثیر زیادی در تشویق آنها به تحصیل داشته باشد. بهتر است علاقه، موقعیت و نیازها و خواسته‌های یک دانشجو را در هنگام خرید هدیه برای او در نظر بگیرید. ما نیز در ادامه به معرفی بهترین هدایا برای دانشجویان می‌پردازیم. پس با ما همراه شوید.

  1. کوله پشتی یا کیف دوشی

یکی از کاربردی‌ترین هدایا برای هدیه دادن به دانشجویان و به خصوص در روز دانشجو کوله‌پشتی یا کیف دستی است. ما به شما پیشنهاد می‌کنیم هدیه برای دانشجوی دختر را از کیف دستی‌های سبک و راحت انتخاب کنید و هدیه برای دانشجویان پسر را از کوله پشتی‌های سبک و برندهای معتبر انتخاب کنید. برای این کار می‌توانید از وب سایت دیجی استایل یا دیجی کالا نیز استفاده کنید.

  1. بازی فکری

بهترین هدایا برای دانشجویان در سال 2022

‌یکی دیگر از گزینه‌های خوبی که می‌توانید به عنوان هدیه به دانشجویان در سال ۲۰۲۲ بدهید انواع بازی فکری است. این روزها بازار بازی در میان جوانان گرم است و هر جا جمع می‌شوند سعی می‌کنند اوقاتی را نیز به بازی بگذرانند. بازی‌های فکری متعددی این روزها در بازار وجود دارد اما همچنان بازی‌های نوستالژیکی مانند شطرنج طرفدان خاص خود را دارد. شما می‌توانید اقدام به خرید انواع شطرنج با صفحه خاص یا دست ساز کنید. قیمت این بازی نیز بستگی به جنس صفحه و مهره‌های آن و برند شطرنج دارد. این روزها طراحی‌های زیبای چوبی بازی شطرنج نیز به بازار آمده است. بهتر است نوعی را انتخاب کنید که مهره و صفحه آن سبک بوده و به راحتی قابل جابجا شدن است.

  1. هدفون

اگر فرد مورد نظر شما به آهنگ یا شنیدن انواع فایل صوتی مانند پادکست علاقه دارد یا از آن دسته دانشجوهای درس‌خوانی است که شب‌ها تا صبح مشغول گوش‌کردن سخنرانی‌های تخصصی و کلاس‌های عقب‌مانده‌ای خود است؛ می‌توانید از هدفون برای او استفاده کنید. با این نوع خرید شما به دانشجوی مورد نظر خود کمک می‌کنید تا در خانه، خوابگاه و یا سایت دانشکده یا در هر وضعیتی دیگر بتواند فایل‌های درسی خود را مرور کند.

  1. ابزارهای درسی

شما بهتر است در هنگام خرید رشته دانشجوی مورد نظر خود را در نظر بگیرید. برای مثال اگر فرد مورد نظر شما دانشجوی شیمی است می‌توانید از ابزار آزمایشگاه برای او تهیه کنید. یا دانشجویان فیزیک همیشه به انواع ذره بین نیاز دارند. برای خرید انواع ذره بین در کنار توجه به قیمت آن می‌توانید از مدل‌های مختلف ساده یا دیجیتال، کوچک یا بزرگ آن استفاده کنید. ذره بین‌های کوچک و چراغ دار هم گزینه دیگری است که در موقعیت‌های مختلف کم نور هم به دانشجویان کمک می‌کند تا بتوانند کار خود را انجام دهند.

  1. خودکار و خودنویس (انواع لوازم تحریر)

بهترین هدایا برای دانشجویان در سال 2022

‌یکی دیگر از گزینه‌هایی که همیشه مورد نیاز قشر دانش آموز و دانشجو است؛ خودکار و خودنویس است. همیشه با یاد دوران دانشجویی به یاد نوشتن جزوه‌ها میفتیم و با این صورت نیاز دانشجویان را به لوازم تحریر بیشتر احساس می‌کنیم. بنابراین با خرید یک خودکار یا خودنویس از برندهای معروفی مانند یوروپن و حک اسم یا عبارت خاصی بر روی آن، شما می‌توانید یک هدیه کاربردی و ماندگار را به دانشجویان و دانش آموزان اطراف خود هدیه بدهید.

  1. ساعت مچی

از نیازهای دیگر دانشجویان در این روزها اطلاع داشتن از زمان است. خرید یک ساعت مچی به آنها کمک می‌کند تا در هر لحظه و برای چک کردن زمان نیاز به نگاه کردن به گوشی خود نداشته باشند. بنابراین با توجه به اینکه قیمت خرید یک ساعت مچی چندان هم کم نیست و دانشجویان معمولاً هزینه‌های متفاوتی مانند خرید کتاب و غیره دارند؛ شما می‌توانید با خرید یک ساعت مچی آنها را خوشحال کنید. به این ترتیب هم به داشتن یک تیپ بی‌نقص و جذاب در دانشگاه به او کمک می‌کنید، به همین دلیل می‌توانید از این مطلب برای راهنمایی بیشتر استفاده کنید. اگر سال اولی است و برای پذیرفته شدن در کنکور هم هدیه‌ای برای او نخریده‌اید در انتخاب این گزینه شک نکنید.

  1. کتاب

همانطور که همه ما می‌دانیم کتاب جزو لوازم اولیه و مورد نیاز دانشجویان در هر رشته‌ای است. بنابراین دانشجوی مورد نظر شما چه درس خوان باشد یا نباشد نیاز به یک یا چندین کتاب از مجموعه کتاب‌های رشته خود را دارد. شما با خریدن این نوع هدایا به او کمک می‌کنید تا اشتیاق بیشتری برای کتاب خواندن و گذراندن امتحانات میان ترم و پایان ترم را داشته باشد. درواقع کتاب یک هدیه کلاسیک، باارزش و فرهنگی است که دانشجویان از خواندن آنها لذت خواهند برد.

  1. عطر و ادکلن

گزینه دیگری که می‌توانید به یک دانشجو هدیه بدهید؛ انواع عطر، اسپری و ادکلن خوشبو کننده است. عطر و ادکلن درواقع یک هدیه مناسب برای اکثر افراد است و ارتباطی نیز به سن و جنسیت آنها ندارد. بنابراین در صورتی که با رایحه مورد علاقه فرد مورد نظرتان آشنا هستید یک هدیه کم دردسر و بسیار مناسب به عنوان هدیه روز دانشجو، می‌تواند عطر و ادکلن باشد. بهتر است قبل از خرید نیز از بوهایی که او دوست دارد مطلع شوید تا خرید شما به سلیقه فرد مورد نظرتان نزدیک باشد.

نویسنده: وحیده امینی

کد خبر 577249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.