اعتراض شهروندان گلپایگان به انسداد دوربرگردان‌ها+ پاسخ مسئولان

شهروندان گلپایگان به‌ویژه رانندگان، نسبت‌ به مسدود شدن دوربرگردان‌های بلوار امام رضا(ع) معترض هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بلوار امام رضا (ع) شهرستان گلپایگان، با هدف کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از بروز تصادف احداث شده است، اما تصمیم‌گیری برای تغییر و تحول این بلوار موجب شده است تا چندین دوربرگردان مسدود شود. انسداد این دوربرگردان‌ها نارضایتی شهروندان را به دنبال داشته است.

طرح ساماندهی این بلوار هرچند موافقان زیادی دارد، اما روند اجرای آن سبب اعتراض شهروندان به‌ویژه رانندگانی که مجبور هستند برای دور زدن تا تقاطع بعدی مسافت زیادی را طی کنند، شده است. آن‌ها می‌گویند دوربرگردان‌ها با هدف کاهش بار ترافیک به وجود آمده است و نباید با بلوک سیمانی بسته شود.

عده‌ای از شهروندان گلپایگانی در تماس با خبرگزاری ایمنا، نسبت به این شرایط اعتراض کرده‌اند و خواهان رسیدگی فوری مسئولان هستند. شهروندان می‌توانند مشکلات خود را از طریق تماس با شماره تلفن ۸_۳۵۵۴۴۱۱۲ در اختیار این رسانه قرار دهند؛ دستگاه‌ها و نهادهای مسئول نیز می‌توانند برای پاسخ‌گویی به شهروندان از همین طریق اقدام کنند.

مسدود شدن دوربرگردان‌ها مصوبه شورای ترافیک است

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص مسدود شدن دوربرگردان‌ها، گفت: مسدود شدن دوربرگردان‌ها در بلوار امام رضا پیشنهاد و تاکید رئیس پلیس راهور گلپایگان بوده و مصوبه شورای ترافیک است.

وی افزود: پلیس راهور شهرستان به عنوان کارشناس عالی تصادفات می‌تواند انسداد دوربرگردان‌ها را پیشنهاد دهد و لازم است برای اطلاع بهتر نظر پلیس راهور را نیز جویا شوید.

شهردار گلپایگان با بیان اینکه شهرداری در شورای ترافیک صاحب رأی نیست و نمی‌تواند نظر موافق یا مخالف بدهد، خاطرنشان کرد: پلیس راهور علت تصادفات در بلوار امام رضا (ع) را عبور عرضی به دلیل وجود تقاطع‌های متعدد اعلام کرده در حالی که شهرداری این تقاطع‌ها را بر مبنای طرح شهری احداث کرده است.

شکرزاده تاکید کرد: شهرداری تقاطع‌های بلوار را براساس طرح جامع شهر و به دلایل ترافیکی ایجاد کرده است. مسدود شدن دائمی دوربرگردان‌های بلوار پذیرفته نیست و انسداد آنها به صورت موقت انجام شده است تا در آینده شهرداری متحمل هزینه نشود.

کد خبر 577206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.