زمان‌بر شدن پروژه‌های عمرانی شهروندان را به زحمت می‌اندازد

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه زمان‌بر شدن پروژه‌های عمرانی شهروندان را به زحمت می‌اندازد، گفت: نتیجه تلاش‌های شهرداری باید ایجاد رفاه و آرامش برای شهروندان باشد.

مریم قهرمانی‌صارم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بخش زیادی از پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی در دوره پنجم شورای اسلامی شهر کرج انجام شده است، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پروژه تسهیل در رفت و آمد و کاهش بار ترافیکی را شاهد خواهیم بود که رضایت شهروندان را نیز به همراه دارد، لذا لازم است پروژه‌های عمرانی شهر در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرا شود تا زمینه آرامش و آسایش هرچه بیشتر شهروندان فراهم شود.

وی ادامه داد: با توجه به رشد جمعیت کلان‌شهر کرج طبیعی است که سرانه فضای سبز، فضاهای آموزشی، فرهنگی، بهداشتی، ورزشی و درمانی نیز افزایش یابد، بر این اساس باید با توجه به رشد جمعیت، پروژه‌های عمرانی را در محدوده‌های شهری تعریف کنیم و به سرانجام برسانیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ضمن انتقاد از طولانی شدن پروژه تقاطع غیرهمسطح ماهان به آزادی‌، اضافه کرد: حاصل تعامل مجموعه مدیریت شهری به نتیجه رسیدن پروژه‌های کوچک و بزرگ عمرانی در شهر است و در این صورت پروژه‌های نیمه‌تمام هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح شهر در دست اجرا است که هر کدام به نوعی کارکرد و تأثیر خود را بر حوزه‌های مختلف خدمات شهری دارد، افزود: لازم است تلاش مضاعفی انجام شود تا پروژه‌های نیمه‌کاره در کمترین زمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد. اجرای پروژه‌های عمرانی و خدماتی و ارائه خدمات در بستر و فضای شهری می‌تواند نقش مهمی در ایجاد احساس امنیت و رفاه شهروندان داشته باشد.

قهرمانی با اشاره به ضرورت تقویت پیوست اجتماعی و فرهنگی پروژه‌ها، گفت: در هر پروژه‌ای باید پیوست‌نگاری بر اساس چهار حوزه اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و زیست‌محیطی در مجموعه شهری انجام شود، زیرا سبب ارتقای کیفیت زندگی شهروندان خواهد شد.

کد خبر 577196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.