عصرانه خبری شهرهای ایران در دوم خردادماه

در این بسته خبری از اعزام دو گروه امداد و نجات خرمشهر به آبادان تا پیشرفت فاز اول طرح ساماندهی ورودی دهدشت - بهبهان و دریافت ۶۹۰ تن قیر برای آسفالت معابر دزفول را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

افزایش کشته و زخمی‌های ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان

مجید فرهانی‌پور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان گفت: ریزش بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه تجاری متروپل در خیابان امیری آبادان تاکنون سه کشته و ۱۲ زخمی برجا گذاشته است.

پیشرفت ۴۰ درصدی فاز اول طرح ساماندهی ورودی دهدشت - بهبهان

علیرضا نکویی زاده، شهردار دهدشت گفت: فاز اول طرح ساماندهی ورودی دهدشت - بهبهان که شامل توسعه خدمات رفاهی در تپه نورالشهدا ست ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

صاحبان اراضی قولنامه‌ای گنبد پروانه ساخت بگیرند

سیدعلی اصغر موسوی، شهردار گنبدکاووس گفت: به منظور جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی قولنامه‌ای (فاقد سند رسمی) در حوزه شهری صاحبان این اراضی می‌توانند با دریافت پروانه ساختمانی از شهرداری نسبت به ساخت و ساز قانونی اقدام نمایند.

اعزام دو گروه امداد و نجات از خرمشهر به آبادان

میلاد جعفری، مدیر روابط عمومی آتش‌نشانی خرمشهر گفت: دو گروه امداد و نجات از آتش‌نشانی خرمشهر برای امداد رسانی در یک ساختمان ۱۰ طبقه آبادان که بخشی از آن روز دوشنبه فرو ریخت، به آبادان اعزام شدند.

دریافت ۶۹۰ تن قیر برای آسفالت معابر دزفول

سیدمحمدحسن عیسی‌زاده، شهردار دزفول آسفالت را مهمترین مطالبه مردم این شهر دانست و گفت: ۶۹۰ تن قیر دریافت شده و کار آسفالت معابر شهر دزفول در حال انجام است.

رفع تصرف حریم دریا در ساحل لوندویل آستارا

نعمت یاورپور، شهردار لوندویل آستارا گفت: یک کیلومتر از حریم دریای خزر در نوار ساحلی این شهر که از ۲ ماه قبل از سوی برخی اشخاص تصرف شده بود، با اجرای حکم قضائی آزادسازی شد.

آغاز سم‌پاشی بهاره درختان گلپایگان

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان گفت: عملیات سمپاشی بهاره ۵۰ هزار اصله درخت و درختچه علیه انواع آفات در شهر گلپایگان انجام می‌شود.

اجرای ۲ طرح ترافیکی در پره‌سر

«پژمان اکبری، شهردار پره‌سر از اجرای دو طرح ترافیکی در این شهر خبر داد و گفت: اصلاح هندسی میدان ولایت در ورودی شهر پره‌سر با حدود ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است. به‌منظور تسهیل در تردد و جلوگیری از تصادف، تقاطع خیابان‌های استقلال-شهید میرزایی بازگشایی می‌شود.

کف‎سازی و محوطه‌سازی آرامستان والدین شهدای قزوین

سعید عظیمی‌صدر، رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری قزوین گفت: اجرای کف‎سازی و محوطه سازی محوطه آرامستان والدین شهدا در حال اجرا است.

کد خبر 577147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.