آخرین اخبار ریزش ناگهانی ساختمان ۱۰طبقه متروپل در آبادان+جزئیات

بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در آبادان فرو ریخت که بر اثر این حادثه، شماری مجروح شدند ‌و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بخش‌هایی از ساختمان بزرگ «متروپل» در خیابان امیری آبادان، لحظاتی پیش فروریخت.

طبق گزارش شاهدان عینی از محل حادثه، به دلیل ریزش بخش‌هایی از ساختمان ۱۰ طبقه اداری_تجاری متروپل، خیابان اصلی امیری برای ایمن‌سازی مسدود شد.

به گفته اهالی این منطقه، در این حادثه شماری مجروح شدند و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده است؛ طبق مشاهدات شاهدان عینی ساختمان به‌صورت کامل تخلیه شده است و طبق گفته اهالی، شدت این حادثه به‌قدری بود که ساختمان‌های اطراف به‌شدت لرزید.

پنج آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس در حال امدادرسانی به حادثه‌دیدگان است و آتش‌نشانان در محل حضور دارند؛ هنوز ابعاد کاملی از حادثه و علت آن در دست نیست.

اعزام چهار تیم امدادی از خرمشهر، ماهشهر و شادگان به محل حادثه

وحید شعبانی، مدیرعامل هلال‌احمر استان خوزستان در این ارتباط با بیان اینکه ساعت ۱۲:۳۰ امروز دوم خردادماه، گزارش حادثه ریزش ساختمان تجاری ۱۰ طبقه مترو پل در شهرستان آبادان منطقه ته‌لنجی امیری اعلام شد، اظهار کرد: چهار تیم امدادی از شهرستان‌های خرمشهر، ماهشهر و شادگان همراه با دو تیم سگ‌های زنده‌یاب و خودروهای ست‌نجات به محل حادثه اعزام و عملیات تخلیه و ایمن‌سازی صحنه آغاز شده است.

وی افزود: تیم واکنش سریع استان و همچنین بیش از ۵۰ نیروی امدادی از شهرهای همجوار برای اعزام به محل حادثه آماده‌باش هستند.

آخرین اخبار ریزش ناگهانی ساختمان ۱۰ طبقه مترو پل در آبادان+جزئیات

آمار دقیقی از تلفات نداریم

احسان عباسپور، فرماندار آبادان بابیان اینکه آمار دقیقی از تلفات درحال‌حاضر وجود ندارد، اظهار کرد: ساختمان درحال ساخت بوده است و احتمال تلفات به دلیل حضور در منطقه مسکونی را دارد.

وی با بیان اینکه دستور تخلیه مناطق اطراف ساختمان داده شده است، اظهار کرد: این ساختمان درحال ساخت بوده و به دلیل ازدحام منطقه، وقوع تلفات ممکن است ولی تاکنون آمار دقیقی در دست نیست.

اعزام پنج دستگاه آمبولانس به محل حادثه

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک مورد حادثه ریزش ساختمان ۱۰ طبقه در آبادان به سامانه ۱۲۵ سازمان اورژانس کشور گزارش شده است.

وی با بیان اینکه پنج دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس درصحنه حضور دارند، ادامه داد: این حادثه تاکنون دو مصدوم داشته است و احتمال افزایش مصدومان نیز وجود دارد. تیم‌های اورژانس نیز از اهواز به محل حادثه اعزام شده‌اند.

آخرین اخبار ریزش ناگهانی ساختمان ۱۰ طبقه مترو پل در آبادان+جزئیات

کد خبر 577113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.