مناطق تصرف شده در لوندویل آستارا آزاد می‌شود

شهردار لوندویل گفت: بخش‌های مهمی از حریم رودخانه آزاد شده است و به‌زودی با برچیدن سایر موانع به‌طورکلی رفع تصرف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مناطقی که غیرقانونی تصرف می‌شود، مشکلات زیست‌محیطی و امنیتی بسیاری را به همراه دارد و بسیاری از شهروندان نیز خواستار توجه به این مهم هستند؛ شهرداری لوندویل در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده است.

نعمت یاورپور در این خصوص، اظهار کرد: حکم قضائی رفع تصرف اراضی ملی در داخل ۶۰ متر حریم دریا در ساحل رحیم محله لوندویل، با حضور دادستان عمومی و انقلاب، نیروهای انتظامی، منابع طبیعی و آبخیزداری، منابع آب، محیط‌زیست و شهرداری لوندویل اجرا و موانع فیزیکی موجود در اراضی برچیده شد.

وی ادامه داد: طول اراضی رفع تصرف شده حدود یک کیلومتر و عرض آن از ۳۰ تا ۵۰ متر متغیر است و این اراضی بعد از اجرای طرح آزادسازی حریم دریا در اواخر سال گذشته توسط افرادی با ایجاد موانع فیزیکی تصرف شده بود.

شهردار لوندویل افزود: بخش‌های مهمی از حریم رودخانه آزاد شده و به‌زودی با برچیدن سایر موانع به طور کلی رفع تصرف خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اراضی و منابع طبیعی سرمایه ملی محسوب می‌شود، گفت: احساس مسئولیت همگانی در حفظ حریم و پاسداشت از اراضی و منابع طبیعی بهترین نوع همکاری مردمی با دستگاه‌های متولی امر است.

کد خبر 577092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.