شهروندان قمی؛ مشاوران مدیریت شهری

معاون فنی‌وعمرانی شهرداری قم گفت: برای تعریف پروژه‌های جدید در این شهر باید با مردم ارتباط داشته باشیم، مطالبات آن‌ها را بشنویم و در پروژه‌ها لحاظ کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس حلوایی‌زاده با اشاره به پراسترس بودن شغل روابط عمومی، اظهار کرد: کار در حوزه روابط عمومی، نیاز به تفکر و توانمندی زیادی دارد تا بتوان اخبار را به‌موقع انتقال داد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی یکی از چالش‌های کار در شهرداری است، ادامه داد: وقتی اطلاع‌رسانی به شهروندان به‌درستی انجام می‌شود، مردم به کمک شهرداری می‌آیند و این موضوع، در روند کار بسیار کمک‌کننده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم تصریح کرد: برای تعریف پروژه‌های جدید در این شهر باید با مردم ارتباط داشته باشیم، مطالبات آن‌ها را بشنویم و در پروژه‌ها لحاظ کنیم.

وی درخصوص بر افتتاح پروژه‌های جدید در سال ۱۴۰۱، اظهار کرد: اعتبار هر پروژه برای سال جاری مشخص‌شده و بعد از اجرای هر پروژه‌ها بازخورد مردم و شهروندان بسیار انگیزه‌بخش و برای مدیران امیدبخش است.

حلوایی‌زاده گفت: طی دو سال گذشته قیمت قیر از یک‌میلیون تومان به ۱۲ میلیون تومان رسیده و این افزایش قیمت‌ها در تمام مصالح برای اجرای پروژه‌ها اتفاق افتاده است.

وی درخصوص عملکرد روابط عمومی‌های شهرداری قم، خاطرنشان کرد: شهرداری می‌تواند در ارتباط با مردم پروژه‌ها را آسیب‌شناسی و از این ظرفیت مردمی استفاده کند.

کد خبر 577088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.